کرکره برقی

سه شنبه 29 بهمن 1398
10:22
bagher

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

در این بخش اجزای مختلفی که یک کرکره برقی اتوماتیک را تشکیل می­دهند معرفی خواهیم کرد. بعضی از این قطعات اجزای و اصلی کرکره برقی هستند و برخی دیگر تجهیزات جانبی است و وجود آن ها اختیاری است. ( موارد ۷ و ۸)

  • تیغه کرکره :

    تیغه کرکره برقی را می­توان در رنگ، جنس دلخواه انتخاب کرد تیغه در واقع بدنه اصلی کرکره اس که ظاهر آن را می­سازد.

  • موتور:

    موتور کرکره برقی وظیفه بالا و پایین بردن کرکره را برعهده دارد موتور در واقع ماشینی الکترونیکی است که به وسیله نیروی برق کار می­کند موتورهای کرکره برقی در دو نوع ساید و توبلار موجود هستند.

  • ریل

    ریل­های کرکره برقی پروفیلی هستند که معمولا از جنس آلومینیوم یا آهن ساخته شده. شکل آن شبیه U بوده و محل قرارگیری آن در دو طرف دهنه است. تیغه­های رولی در داخل این ریل­ها بالا و پایین می­روند.

  • قوطی

    برای اینکه بتوان ریل­ها را نصب کرد دو طرف آن از قوطی­هایی با اندازه مشخص استفاده می­شود.

  • صفحه پلیت

    صفحه پلیت برای نگهداری و نصب موتور و کرکره برقی استفاده می­شود. و به صورت دو صفحه فلزی است که روی قوطی چهارچوب نصب شده است که شفت را از اطراف نگه می­دارد.

  • شفت

    لوله­ای است که در سایز­های مختلف وجود دارد و رول تیغه کرکره روی آن نصب می­شود یک سمت شفت موتورو در سمت دیگر آن اندکپ وصل شده است. موتور شفت را به چرخش در میاورد و رول کرکره حرکت می­کند.

  • جا قفلی

    جا قفلی قطعه­ای است که در بخش انتهایی تیغه کرکره متصل شده و برای امنیت بیشتر کرکره برقی استفاده می­شود.

  • کاور موتور

    کاور موتور عموما برای موتورهای ساید استفاده می­شود چرا که این موتورها بیرون از شفت نصب می­شوند. کاور، موتور را در برابر بارش برف و باران مصون کرده و همچنین صدای آن را کمتر کرده و زیبایی موتور را افزایش می­دهد.

  • کرکره های مجهز به یو پی اس (UPS)

    UPS دستگاهی است که مجهز به دو باطری است و برق را در این باطری­ها ذخیره می کند. کرکره در زمان قطعی برق از انرژی باطری برای باز و بسته شدن استفاده می­کنند. البته نصب این دستگاه اختیاری است چرا که تمامی کرکره­های برقی ابزاری برای باز و بسته شدن در زمان قطع برق دارند.

انواع کرکره برقی:

  • کرکره برقی سکشنال
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی صوتی
  • کرکره برقی پارکینگی

انواع کرکره برقی

در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر کدام از انواع کرکره برقی می پردازیم :

کرکره برقی سکشنال:

یکی از انواع کرکره برقی ها کرکره برقی سکشنال می باشد که بخاطر مدرن بودن و داشتن استاندارد های لازم و مکانیزم خاص این کرکره در حال افزایش چشم گیری است . از این نوع کرکره ها در اماکنی که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگی در محدودیت است می توان بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

این کرکره زیر سقف جمع می شود و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد . باتوجه به سریع و بی صدا بودن به هنگام باز و بسته شدن طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است .

امنیت بالای آن و سیستم ضد سقوط از مزایای این کرکره است . کرکره برقی زیر سقفی سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هرچیزی به فضای داخلی جلوگیری کند . چشم فتوالکتریک این کرکره باعث می شود که در صورت وجود هر چیزی زیر کرکره به حالت معکوس باز گردد . و در صورت لمس هر مانعی به حالت عقبگرد بر می گردد . بعلت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده ، استهلاک این نوع کرکره برقی نسبت به دیگر کرکره ها بسیار کم تر و ناچیز است . سرعت بالا ، تردد نامحدود ، عملکرد ضد سرقت ، عایق صدا و نور ، تنوع رنگ پنل ها ، استهلاک کم ، کارکرد آسان ، استفاده حداقلی از فضا ، از مزایای این کرکره برقی است . فضای مورد نیاز این کرکره برقی ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع است . این نوع درب ها در منازل مسکونی به دو صورت نود درجه و زاویه دار برای ورودی پارکینگ هایی که شیب دارند قابل نصب است اغلب از موتورهای ساید گیربکسی برای کرکره برقی سکشنال استفاده می شود که با موتور های ساید کرکره برقی متفاوت است .

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

---------------------------------------------------------------------------------

کرکره برقی پنجره :

امروزه از این کرکره برقی در اغلب ویلاها و منازل و ساختمانهای لوکس استفاده می گردد . عایق مناسبی جهت صدا ، حرارت ، گرد غبار است . و زیبایی ساختمان را نیز دو صد چندان می نماید . ساختار آن شامل موتور و متعلقات و تیغه کرکره است . موتور آن بعلت تعداد دفعات باز شدن و ابعاد کوچکتر ضعیف است و از نوع توبولار (داخل لوله) می باشد و تیغه های آن از دو نوع فوم دار و امنیتی تشکیل می شود . تیغه کرکره پنجره ای فوم دار از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن خمیر پلی ارتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد . این تیغه بسیار سبک و بی صدا است و به داخل دید ندارد . و به علت فوم داخل آن تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی است .

کرکره برقی پلی کربنات:

کرکره برقی های پلی کربنات دارای مدل های : کرکره برقی پلی کربنات لوله استیل ، کرکره برقی پلی کربنات با لوله آلومینیوم ، کرکره برقی پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم می باشد . و یکی از انواع کرکره برقی ها می باشد. تمامی مدل های فوق الذکر از دو نوع شفاف و مات با رنگ بندی های مختلف می باشند.

کرکره برقی آلومینیومی:

کرکره برقی آلومینیومی دارای انواع مختلف تیغه کرکره برقی ۶ سانتی ، کرکره برقی ۸ سانتی ، کرکره برقی ۱۰ سانتی ، کرکره برقی ۱۲ سانتی و کرکره برقی ۱۴ سانتی متری استفاده می شود ، این تیغه ها از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک تولید اکستروژه تولید و ساخته می شود . جهت ضد خش بودن این تیغه ها با رنگ الکترو استاتیک ضد خش پوشانده می شود . این نوع تیغه ها کاربرد عمومی در کرکره برقی دارند . از خصوصیات کرکره برقی آلومینیومی مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربات و قدرت تحمل حرارت بالا است . رنگ بندی های متنوع و تنوع بالای رنگ آمیزی روی کرکره برقی آلومینیومی از محاسن آن بحساب می آید . تیغه کرکره برقی آلومینیومی دارای جداره داخلی تک (تک پل) و دوجداره (دوپل) می باشند .

البته نوع دوپل آن مقاومت بالاتری نسبت به تک پل دارد . تیغه های کرکره های تک پل بیشتر برای مغازه ها یا پارکینگ با ابعاد کوتاه استفاده می گردد که از جنس آلومینیومی و یا آلیاژی از فولاد ، منیزیوم می باشد . سایز تیغه های آلومینیومی موجود در بازار سه سایز شصت ، هشتاد و صد می باشد . البته سایز هشتاد این تیغه ها بیشترین کاربرد و تقاضا را دارد . از سایز شصت تیغه کرکره آلومینیوم اغلب در درب کرکره برقی پارکینگ ها با ابعاد کوچک و یا کرکره برقی پنجره ها استفاده می شود و از سایز هشتاد نیز در درب کرکره برقی فروشگاه ها و پارکینگ هایی با ابعاد متوسط بهره می رود . و از سایز صد نیز در فروشگاههای عریض و بزرگ ، درب سوله ها ، کارخانه ها و کرکره برقی های صنعتی بهره برداری می شود .

البته توجه شود از تیغه های آلومینیومی در کرکره برقی استفاده شود که از مواد اولیه استاندارد و خالص تهیه شده باشد .گاها تیغه های آلومینیومی نامرغوب و ناخالص که از مواد بازیافتی تهیه و تولید شده است در بازار موجود است که پس از مدتی کارکرد کرکره برقی دچار عیب و خرابی و نقص می شوند .

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار:

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار در رنگها و طرح های مختلف ساخته می شود و سایز تیغه های آن ، ۸ سانتی است . این نوع کرکره ها از جنس آلیاژ فولاد منیزیم و یک لایه فوم فشرده شده درون آن می باشد. و به دلیل نازک بودن ورق ( کمی استحکام ) ما بین آن فوم تزریق می شود . به همین دلیل این مدل تیغه کرکره برقی از استحکام کمتری نسبت به تیغه های کرکره برقی آلومینیوم برخوردار است . اما به دلیل این که هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی بی صدا است و عایق خوبی برای گرما و رطوبت می باشد ، از آن در ورودی پارکینگ ها مخصوصا ساختمان های جنوبی که بالای درب آن اتاق خواب است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

کرکره برقی شفاف :

یکی دیگر از انواع کرکره برقی کرکره برقی شفاف و یا شیشه ای ، این نوع کرکره برقی در چند مدل و رنگ تولید و عرضه می شود . این محصول از پلیمری مقاوم بنام پلی کربنات تولید می شود. از خصوصیات این کرکره برقی ضد ضربه و یا ضد گلوله بودن است و زیبایی خاصی نیز دارند . از کرکره برقی شفاف بجای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می گردد . اغلب از این محصول در پروژه های تجاری یا بانک ها و یا صرافی ها و گاها پروژه های مسکونی استفاده می شود .

کرکره برقی صوتی :

از این کرکره برقی در محیط هایی حساس به صدا که در این محیط ها نیاز است هیچ سرو صدایی از بیرون شنیده نشود و یا بلعکس نباید صدا از داخل به خارج منعکس شود استفاده می شود . کرکره برقی صوتی به صورت انبوه در محیط های صنعتی ، خانگی ، تجاری و اداری استفاده می شود و همانند یک عایق صوتی عمل می کند .

در میان انواع کرکره برقی ، کرکره برقی آلومینیومی رایج ترین و پرکاربردترین نوع آن ها محسوب می شود . که پرمصرف ترین و پرطرفدار ترین این نوع کرکره ، کرکره برقی آلومینیومی با تیغه ۸ سانتی است که خود دارای انواع مختلفی می باشد :
تیغه کرکره برقی آلومینیومی تک پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی دو پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی غضروفدار ( لاستیک خور ) و تیغه کرکره برقی آلومینیومی پانچ و …

کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی در واقع همان درب کرکره ای رول آپ معمولی است که به آن موتور اضافه شده است. قیمت کرکره برقی از کرکره سنتی بالاتر است ولی بصورت برقی و با استفاده از ریموت کنترل بالا و پایین می رود. حال این کرکره برقی با توجه به کاربردهای مختلف از تیغه و موتورهای مختلف استفاده می کند.

کرکره برقی roll-up به بیان ساده

اگر بخواهیم به صورت خیلی عامیانه و ساده یک کرکره برقی را شرح دهیم، باید بگوییم کرکره برقی یک نوع درب است که با نیروی موتور، داخل ریل U شکل حرکت و در قسمت بالا رول می شود.

این درب کرکره ای در واقع از یک مجموعه تیغه کرکره های به هم پیوسته تشکیل شده است.

موتور نیروی مکانیکی مورد نظر را به محور انتقال می دهد و کرکره برقی را حرکت می دهد.

پس دو فاکتور اصلی تشکیل دهنده کرکره برقی، تیــــغه و مـــوتـــور آن است ، در نتیجه قیمت کرکره برقی نیز بسیار وابسته به همین دو فاکتور اصلی است.

دریافت پیشفاکتور خرید کرکره برقی اتوماتیک

همانگونه که در بالا اشاره شد ، فاکتورهای اصلی در قیمت کرکره برقی عبارتند از

  • نوع تیـغه کرکره
  • نوع موتور کرکره

کرکره برقی شفاف ورودی شرکت

ولی درواقع فاکتورهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که بخصوص در متراژ های پایین زیر ۱۰ متر تاثیر خیلی زیادی در قیمت تمام شده کرکره اتوماتیک شما دارند.

بعضی از این فاکتورها عبارتند از

  • هزینه حمل
  • هزینه نصب
  • هزینه شفت بعنوان محور کرکره
  • هزینه مدار، ریموت و یراق موتور
  • هزینه زیر سازی و شاسی کشی
  • هزینه امکانات اضافی مانند کاور، فتوسل

متاسفانه بعضی از فروشندگان کرکره برقی برای اینکه شما را وسوسه و به سمت خود جذب کنند، در ابتدا هزینه این اقلام را به شما اعلام نمی کنند.

ولی بعد از واریز بیعانه متوجه خواهید شد که قیمت تمام شده بسیار متفاوت و حدود یکی دو میلیون تومان گرانتر از اعلام اولیه آن فروشنده خواهد بود.

----------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقیو قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهبند

سه شنبه 29 بهمن 1398
10:21
bagher

راهبند اتوماتیک

در اینجا بهترین مدل های راهبند پر فروش بازار که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر میباشند با کمترین قیمت ممکن خدمت شما معرفی میشود.در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی لطفا با کارشناسان تیم گذر کنترل تماس بگیرید.

برای دیدن تصویر و فیلم برخی از نمونه های نصب شده به اینستاگرام ما در بالا و یا انتهای همین صفحه مراجعه نمایید.همچنین در ادامه این صفحه و در قسمت مطالب کاربردی , مطالب مفیدی جهت راهنمایی شما عزیزان در ضمینه انتخاب راهبند مناسب به شرح ذیل ارائه شده است:

نکات مهم خرید راهبند,تفاوت راه بند هیدرولیک با الکترومکانیک,روش نصب راهبند,روش کنترل راهبند از طریق کامپیوتر,لوپ دیتکتور,ریدر برد بلند RFID راهبند,عیب یابی راهبند,فتوسل (چشم ایمنی) آینه دار,روش نصب کلیدروش نصب کلید دستی

راهبند و گیت های اتوماتیک دارای مدل ها و تفاوتهای مختلفی می باشد که از جمله انها موتور هیدرولیکی ویا الکتروموتور می باشد،که قدرت و قیمت راهبند هیدرولیک بالاتر از راهبند برقی می باشد،تفاوت دیگر در اندازه بوم یا همان بازواست که معمولا ۴متری،۵متری و ۶ متری می باشند.برای فرمان دادن به راهبند و گیت اتوماتیک پارکینگ همانند جک درب پارکینگ می توان از ریموت کنترل ،انتن برد بلند، کلید تحریک دستی ،لوپ دیتکتور،دستگاه اکسس کنترل و...استفاده نمود.
درهنگاه نصب راهبند حتما از چشمی ایمنی استفاده کنید تا از بروز خسارت به خودرو و راهبند جلوگیری شود.همچنین می توانید ازچراغ فلاشر و بومهای Led داربرای هشدار استفاده نمایید.

چگونه باید یک راهبند را انتخاب کنیم

در این مطلب می خواهیم در مورد اینکه چگونه باید یک راهبند را انتخاب کنیم توضیحاتی برای شما ارائه کنیم . چنان چه بخواهیم چند نکته در مورد راهنمای خرید راهبند اتوماتیک برای شما بگیم اولین مورد که باید به آن اشاره کنیم این است که یکی از اصلی ترین مزایای راهبند ایجاد یک سیستم خیلی معمولی و ارزان قیمت است.

در اصل راهبند ها یکی ایستگاه برای نگهبانان هستند که به این شکل است افرادی که می خواهند عبور کنند حتما باید نگهبان آنها را تایید کند. راهبند باید خیلی ایمن باشد و این جز اصلی ترین نکته انتخاب به ما به حساب می آید و یک مانع برای فرار از دست نگهبانان است شما می توانید جلوی درب ورودی پارکینگ ها یا هر ساختمان و مجتمعی یک راهبند را ببینید که ایمنی آن مجتمع را تامین می کند و امکان کنترل را به شخص می دهد تا با یک ایست کوتاه بتواند افراد را مورد بررسی قرار دهند و در صورت احتیاج هر نوع شکی را در این زمینه از بین ببرد بر عکس تصور شما احتمالا تصور می کنید که میله های راهبند مقاوم نیستند و فقط با یک ضربه میتوان از آنها عبور کرد ولی میله های راهبند خیلی مقاوم و مستحکم هستند.

درب اتوماتیک چیست؟

پیش از این در مورد همه ی خصوصیات راهبند برای شما گفته ایم ولی الان می خواهیم تا شما را با مزیت های درب اتوماتیک بیشتر آشنا کنیم و چنان چه در این زمینه چیزی ذهن شما را مشغول کرده باشد آن را برای شما رفع کنیم. درب های اتوماتیک ۲ نوع هستند یک نوع از آن برای مصرف های تجاری مثل درب ورودی ارگان های دولتی و فروشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد که به درب اتوماتیک شیشه ای معروف است نوع دیگر درب اتوماتیک هم برای ورودی پارکینگ ها منازل است که به وسیله ی ریموت کنترل می شود و فرمان حرکت از طریق آن به درب فرستاده خواهد شد ولی درب اتوماتیک شیشه ای کاربرد زیادتری دارد و می توان از آن به عنوان یکی از درب های اتوماتیک صنعتی نام برد.

مزیت های خاص تجهیزات اتوماتیک:

از اصلی ترین مزیت های درب اتوماتیک این است که دیگر نیاز نیست به آن دست بزنید به خصوص اگر از نوع شیشه ای باشد میتواند سریع لکه را به خود جذب کند و از این رو می بایست به شکل مداوم آن را پاک کرد به این علت امکان برقی بودن و اتوماتیک کار کردن آن مانع از تماس مستقیم دست با درب اتوماتیک می شود خب این تنها یکی از اصلی ترین مزیت های درب اتوماتیک بود و امکانات دیگری دارد که در ادامه قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم.

دومین مزیت اصلی درب اتوماتیک شیک بودن آن می باشد به این شکل است که چنان چه شما از درب اتوماتیک استفاده کنید مشتری روی شما حساب دیگری باز می کند و چنان چه تمایل به خرید هم نداشته باشد به دلیل این با کلاسی و رده بالا بودن درجه فروشگاه قطعا از شما خرید خواهد کرد و دفعه بعدی هم قطعا و بدون شک به همان مکان مراجعه خواهد کرد احتمال دارد به اطرافیان خود هم بگوید که فلان مغازه درب اتوماتیک دارد و خیلی کلاس بالاست حتما سری بزنید.

راهبند اهرمی اتوماتیک

این نوع راهبند ها با فناوری روز دنیا ساخته شده است و با تمامی فناوری های مدارهای الکترونیکی سازگار است. به همین دلیل هم، این دستگاه می تواند به صورت خودکار یک کنترلگر خوب به حساب آید و استفاده از این وسیله تضمین گر کار شماست. نکته ی دیگر درباره ی راهبند های اهرمی این مورد است که، دستگاه از امنیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که به افراد مسئول این امکان را می دهد که بتوانند به بهترین نحو وضعیت را کنترل کرده و بهره بری بهتری را داشته باشند.

مشتری بسته به نیاز و تقاضای خود می تواند از این راهبند ها به طول مختلف خریداری کند. به تناسب چهار، شش و هشت متر طول دارند و بسته به طول گیت پروژه تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع راهبند ها را می توان با یک کلید دستی و یا همان کنترل از راه دور، هدایت و مورد استفاده قرار داد. راهبندهای اهرمی درقدیم به صورت دستی باز و بسته می شدند که امروزه انواع اتوماتیک آن قابل استفاده می باشد.

راهبند زنجیری اتوماتیک

همانطور که برای راهبند های اهرمی مزیت ها و کارآمدی های زیادی را ذکر کردیم، راهبند زنجیری نیز از تمامی آن مزیت ها برخوردار است. از این مدل در محیط هایی که عرض زیاد دارند و بادخیز هستند و همچنین در اماکنی که فضایی برای بالا رفتن تیرک وجود ندارد به خوبی استفاده می شود.

دو کابین ستونی در طرفین نصب می شود و یک زنجیر این دو کابین را به هم وصل می کند برای عبور با شل کردن زنجیر توسط موتور، راه هموار شده و با کشیدن زنجیر راه بسته می شود. طول راهبند های زنجیری را می توان ۶ تا ۱۶ متر افزایش و ارائه داد. در مدل زنجیری تمامی وسایل به کار رفته از جنس آهن بوده اند که جاگزین اهرم در مدل های اهرمی می شوند.

راهبند اتوماتیک ستونی

راهبند ستونی (بولارد) در مکان هایی با امنیت بالا و همچنین باز و بسته شدن مکرر مورد استفاده قرار می گیرد. راهبند ستونی یکی از انواع مطمئن راهبندها جهت کنترل تردد وسایل نقلیه به دلیل داشتن بدنه فولادی، می باشد. طراحی راهبند بولارد به صورتی است که ستونی از فولاد ( سیلندر ) به ارتفاع متغیر ۶۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر و قطر متغیر ۲۸ تا ۳۸ سانتی متر، درون فنداسیون طراحی شده در درون زمین قرار می گیرد و در صورت لزوم به صورت اتوماتیک به داخل زمین فرو می رود و یا از زمین خارج می شود و به نوعی راه را بدین واسط می بندد.

در زمان برخورد شدید وسیله نقلیه با بدنه ی فولادی راهبند ستونی، وسیله نقلیه دچار آسیب شدیدی می شود، البته خود بدنه ی فولادی راهبند نیز آسیب می بیند ولی همچنان مانعی برای عبور وسیله ی نقلیه می باشد. طراحی راهبندهای ستونی به گونه ای است که علاوه بر اینکه از آنها برای کنترل تردد نرمال در مجتمع های مسکونی، تجاری و عمومی استفاده میشود، کاربرد عمده ی دیگری نیز دارد و آن استفاده جهت کنترل تردد ضد تروریست در مکان هایی خاص با امنیت بالا به عنوان مثال مکان های نظامی و سفارت خانه ها می باشد. سیلندری با ضخامت بالاتر برای ساخت راهبندهای بولارد ضد تروریست استفاده می شود. این مدل از راهبند کامیون هایی با وزن حدود ۷۰۰۰ کیلوگرم با سرعت متوسط ۵۰ کیلوگرم بر ساعت را به راحتی متوقف می کنند.

راهبند اتوماتیک مکانیکی و هیدرولیکی و تفاوت آن

راهبند اتوماتیک مکانیکی: در راهبند اتوماتیک مکانیکی مکانیزم باز شدن به واسط چرخ دنده می باشد که درب را باز و بسته می نماید.
راهبند اتوماتیک هیدرولیکی: راهبند هیدرولیکی به واسطه دستگاه های مختلف مانند دستگاه کارت خوان، ریموت، کنترل، دوربین و غیره باز می گردد.

تفاوت راهبند هیدرولیکی و مکانیکی در مکانیزم باز و بسته شدن آنهاست. در واقع راهبند مکانیکی با هیدرولیکی تفاوتی که دارد در نحوه باز شدن و مکانیزمی که برای باز شدن استفاده گردیده است، می باشد.

راهبند اتوماتیک چیست و نحوه نصب آن چگونه است

راهبند اتوماتیک که به طور معمول جلوی درب ورودی اماکن تجاری و مسکونی و همین طور محوطه های پارکینگی استفاده می شود. حال راهبند ها می تواند مدل های متفاوتی باشند و و براساس میزان رفت و آمد می توان درجه حفاظت محیط از مدل های حرفه ای تری استفاده شود که در ادامه به برسرسی آنها می پردازیم.

علت استفاده از راهبند ها حیست:

بدون تردید اولین چیزی که به ذهن افراد میرسد سرعت بالا و پایین شدن آن است که در زمان صرفه جویی می کند به شکلی است که می تواند کمتر از چند ثانیه آن را بالا ببرد.و هیچ سیستمی نمی تواند جایگزین مناسبی برای اینگونه راهبندها باشد.

و این را هم باید بدانید که راهبند ها بر اساس نوع حفاظت انواع گوناگونی دارند. یک نوع راهبند وجود دارد که ماشین ها می توانند به سادگی آن را بشکنند و عبور کنند و فقط از آن برای ورود و خروج افراد استفاده می شود . نوع دیگر از راهبند ها وجود دارد که به اسم راهبند بولارد یا ستونی معروف هستند، این نوع راهبند ها بسیار دوام بالایی دارند به شکلی هستند که با برخورد وسایل نقلیه با آن می تواند آسیب بسیار زیادی به آن وارد کند از این رو شما دیگر خودرو امکان وارد شدن به محوطه را نخواهد داشت.

راهبند اتوماتیک چه کاربردی دارد؟

همان گونه که ذکر شد راهبند ها بر حسب کاربرد به چند دسته گروه بندی می شوند تا یه ورودی ساختمان یا پارکینگ را کنترل کنند. در ادامه با انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

راهبند میله دار یا بوم دار

این نوع راهبند معمولا در مکان آن مانند درب ورودی پارکینگ ها و ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت باز شدن این نوع راهبندها به شکلی است که که می تواند در کمتر از دو ثانیه باز شود و ورود و خروج سریعی را نظاره گر باشیم.

راهبند زنجیری

این نوع راهبندها معمولا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و کارکرد آن به شکلی است که ۲ وسیله قوطی شکل سمت چپ و راست ورودی قرار می گیرد و میان این ۲ را یک زنجیر کاور می کند. بزرگ ترین مزیتی که این راهبند دارد این است که به شکل کامل می توانید درب ورودی با خروجی را تحت پوشش خود داشته باشد به شکلی است که یک دوچرخه هم نمی تواند از آن عبور کند. ولی سرعت پایین تری نسبت به راهبند بازویی و هم چنین زیر کاری نصب بیشتر از جمله مشکلات این سیستم به حساب می آید.

راهبند ستونی یا بولارد

این نوع راهبند در مکان هایی استفاده می شود که فقط از ورود خودرو جلوگیری می شود و افراد و همین طور موتور و دوچرخه و ویلچر می توانند از بین انها رد شوند. از لحاظ امنیتی این نوع راهبند می تواند برای ورودی مراکز نظامی هم استفاده شود. تا بتواند از ورود هر نوع ماشینی جلوگیری کند. همین طور می توان این نوع سیستم را برای مسدود کردن خیابان و یا پیاده رو در زمان های به خصوصی استفاده کرد.

راهبند فک چه نوع راهبندی است؟

همیشه از راهبند ها به عنوان مانعی استفاده می کنند که با تایید نگهبان مجور وارد شدن به آن را به وسیله ی نقلیه می دهد و یا چنان چه راهبند شما پیشرفته باشد قادر است با دوربین مدار بسته پلاک شما در لیست مجاز قرار دهد تا دفعه ی بعد که می خواهید وارد آن جا شوید به شکل خودکار مانع برای شما برداشته شود که معمولا برای ساختمان ها و مجتمع های خیلی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ولی راهبند دیگری هم در بازار وجود دارد و نوانسته افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند و آن هم راهبند فک می باشد و بدون تردید جز بهترین محصولات در این زمینه به حساب می آید که بسیار پرکاربرد است و با پا به عرصه گذاشتن انواع قدیمی آن را منسوخ ساخت.

راهبند فک چه کاربرد هایی دارد؟

این نوع راهبند به در اصل جز بهترین تولیدات یک کارخانه به شمار می رود و دارای یک مجموعه تفاوت هایی با دیگر انواع آن می باشد معمولا اینگونه راهبندها برای مصارف تجاری و مسکونی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ولی این دستگاه را می توان ب عنوان یک ابزار صنعتی و یا نیمه صنعتی در نظر داشت که بدون هیچ محدودیتی قادر هستید از آن استفاده کنید. طول بوم آن خیلی بلند است و به پنج الی شش متر هم خواهد رسید و می تواند دفعالت خیلی زیادی را در طول روز باز و بسته شود و به این دلیل است که به این دلیل است نسبت به دیگر محصولات بیشتر به فروش می رسد .

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبنداست. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------

گروه صنعتی آکام ترک سازنده برتر راهبند فک

مجموعه آکام ترک با سابقه تولید درخشانی که دارد تصمیم گرفته است که برای کامل کردن فازهای تولیدی خود طراحی و ساخت نوع فک را هم در دستور کار خود قرار دهد به همین دلیل است که مدیران تولید و مهندسان حرفه ای طرح ها و پلان های خود را برای ساخت بر روی میز کار قرار دادند تا این امر با کیفیت هرچه زیادتر به انجام برسد. همین طور خدمات صادرات این راهبند در خاورمیانه هم در برنامه کاری شرکت قرار خواهد گرفت. در ادامه به برخی دیگر از راهبندها اشاره خواهیم کرد همراه ما باشید.

انواع راهبند و معرفی آنها :

راهبند خودکار میله ای

راهبند خودکار میله ای در حال حاضر می توان آن را در سطح شهر و ورودی پارکینگ مراکز خرید، سازمان های دولتی، شرکت ها و پارکینگ های عمومی ببینید.

راهبندهای میله ای دارای یک میله متحرک و سبک وزن است که به کمک یک سیستم محرک الکترومکانیک یا هیدرولیک به حرکت در می آید.

کنترل حرکت سیستم محرک هم از طریق یک مدار فرمان الکتریکی صورت می گیرد. همین طور برای کم کردن نیروی اعمال شده به موتور موقع حرکت میله و بیشتر شدن سرعت حرکت، از یک فنر برای متعادل کردن وزن میله استفاده خواهد شد.

راهبند ستونی چیست؟

این راهبندها یک استوانه فلزی دارند که به کمک سیستم محرک هیدرولیک و یا مکانیکی به طرف بالا و پایین به حرکت در می آید. فنداسیون راهبند ستونی داخل زمین است و موقعی که مسیر برای عبور باز باشد، استوانه متحرک به شکل کامل در داخل فنداسون و داخل زمین می رود. برای بستن مسیر عبور، ستون به سمت بالا حرکت خواهد کرد و به شکل یک مانع در مقابل وسیله ها و ماشین ها قرار می گیرد.

در بخش راهبند اتوماتیک به تفصیل در مورد خصوصیات و ویژگی های آن ، موارد استفاده از آن و مزایا و معایب راهبند صحبت کردیم در اینجا در مورد انواع راهبند و مشخصات هر کدام توضیح می دهیم .

انواع راهبند :

مشخصات فنی انواع راهبند پارکینگ الکترو هیدرولیک فادینی مدل ۸۸

طول بازوی ۴متری با تعداد تردد بی نهایت وزمان باز شدن ۵ ثانیه با قابلیت اتصال بازوی تاشونده و قابلیت اتصال به کلید دستگاه های کنترل تردد و دارای سیتم انکودر و ۴۸ ماه گارانتی

مشخصات فنی انواع راهبند پارکینگ الکتروهیدرولیک فادینی مدل ۹۸۰

طول بازوی ۴متر الی ۸متر و تعداد دفعات تردد بی نهایت و قابلیت اتصال بازوی تاشونده دارای ترمز در ابتدا و انتها ی حرکت همچنین دارای پایه نگهدارنده میله راهبند به صورت ثابت یا متحرک ودارای قابلیت نصب چراغ داخل اهرم راهبند برای شب هنگام همچنین دارای سیستم انکودر و قابلیت اتصال به کلیه دستگاههای کنترل تردد و ۴۸ ماه گارانتی

مشخصات فنی انواع راهبند الکترومکانیک مدل ۴۰۴۰

با طول بازوی ۴متر و زمان باز شدن ۴ ثانیه وتعداد دفعات تردد نامحدود مقاوم در برابر هرنوع شرایط آب و هوایی و قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد و دارای سیستم انکودر با چهل و هشت ماه گارانتی

مشخصات فنی انواع راهبند پارکینگ ۶۴۰ فک ایتالیا:

دارای دو فن خنک کننده و طول بازوی هفت متری با تعداد دفعات تردد بی نهایت و دارای مرکز کنترل بسیار پیشرفته و بالاترین استاندارد اروپا و دارای ترمز در ابتدا و انتهای حرکت راهبند و دارای میله نگهدارنده راهبند در انتهای بازویی . قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترلی و ترددی با چهل و هشت ماه گارانتی

مشخصات فنی راهبند اتوماتیک هیدرو لیک فک ایتالیا مدل ۶۱۵:

طول میله راهبند حداکثر پنج متر با زمان بازشو پنج ثانیه و تردد چهل مرتبه در ساعت دارای مرکز کنترل پیشرفته در سطح بالاترین استاندارد اروپا و دارای ترمز در ابتدا و انتهای حرکت راهبند و قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترلی و دارای سیستم انکودر و چهل و هشت ماه گارانتی

مشخصات فنی راهبند پارکینگ ۶۲۰ فک ایتالیا :

حداکثر طول میله راهبند دو متر و هشتاد سانتی متر با زمان باز شو کمتر از یک ثانیه و تعداددفعات تردد بی نهایت دارای میله تاشو یا یک تکه و دارای ترمز در ابتدا و انتهای حرکت راهبند و دارای سیستم انکودرو مرکز کنترل بسیار پیشرفته و استاندارد اروپا با قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد و چهل و هشت ماه گارانتی

مشخصات فنی راهبند پارکینگ ۶۸۰ فک ایتالیا :

طول بازویی ۲٫۳۰الی ۸٫۳۰ با زمان باز شدن ۱٫۵ ثانیه در کلاس ۲٫۳۰الی ۵٫۳۰و ۴ ثانیه در کلاس ۵٫۳۰ الی ۸٫۳۰ دارای مرکز کنترل بسیار پیشرفته و بالاترین استاندارد اروپا و قابلیت منحصر به فرد کارکرد دومیلیون بار به صورت مداوم و بدون احتیاج به پشتیبانی و نگهدای و دارای سیستم انکودر و چهل و هشت ماه گارانتی

راهبند ستونی اتوماتیک یا بولارد :

این راهبند گرانترین نوع راهبن است وبا خارج شدن از سطح زمین مسیر تردد را مسدود میکند
مشخصات فنی راهبند اتوماتیک لتونی جی ۸۰۰ ایتالیا:
بازمان باز شو ۶ ثانیه وارتفاع سیلندر از زمین ا متر در حالت بازشو است با قطر سیلندر سی صدو پنجاه وپج سانتی متر و زمان نشست دو ثانیه دارای سنسور هشدار صوتی به همراه فلاشر و قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد و چهل و هشت ماه گرانتی

مشخصات فنی راهبند پارکینگ الکترو مکانیک مدل ۲۰۸۰فک ایتالیا:

طول بازوی شش متر و هشت متر بازمان بازشو پنج ثانیه و تعداد تردد نامحدود مقاوم در برابر هرنوع شرایط آب و هوایی دارای سیستم انکودر و قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل ترد و چهل و هشت ماه گارانتی

مشخصات فنی انواع راهبند زنجیری :

برای عرض گیت هشت و شانزده متر در دو مدل ۲۴ولت و۲۲۰ ولت مقاوم در هر شرایط آب و هوایی با قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد و چهل و هشت ماه گارانتی

مشخصات فنی راهبند پارکینگ الکترو مکانیک جنیوس :

با طول بازوی حداکثر چهار متر و تعداد تردد بیست و هشت مرتبه در ساعت و زمان باز شو ۳ ثانیه و تنظیم سرعت بسته شدن میله توسط کنترل برد .قابل نصب در روی زمین یا دیوار دارای سیستم انکودر و ۲۴ ماه گارانتی
مشخصات راهبند پارکینگ الکترومکانیک با طول بازوی حداکثر پنج متر و تعداد تردد ۲۰ بار در ساعت و ۲۲۰ ولت با زمان باز شو ۴ثانیه با قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد و دارای سیستم انکودرو بیست و چهارماه گارانتی

مشخصات راهبند پارکینگ الکترو مکانیک بتا :

با طول بازوی شش متر دارا تردد هفتاد بار به طور متناوب و زمان باز شدن شش ثانیه و دارای قابلیت تنظیم نیروی باز وبسته شدن راهبند و محدودیت دمایی چهل تا پنجاه درجه وقابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد سیستم انکودر ویک سال گارانتی و ساخت کشور چین با طول بازوی حاکثر پنج متر برای تردد بالا زمان باز شدن پنج ثانیه ودارای چراغ فلاشر برروی بدنه راهبند و محدودیت دمایی چهل ا پنجاه درجه و قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد و سیستم انکودر ویک سال گارانتی ساخت کشور چین
راهبند پارکینگ الکترو مکانیک بتا ۹۰درجه تاشو با طول بازوی حداکثر پنج متربرای تردد نرمال و زمان باز شو ۶ ثانیه و محدوده دمایی چهل تا پنجاه درجه و قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد و ماکزیموم زاویه باز شو نود درجه ویک سال گارانتی ساخت کشور چین

مشخصات فنی انواع راهبند پارکینگ الکترومکانیک بنینکا :

طول بازوی حداکثر۵٫۵متر ساخت کشورایتالیا دارای تردد بالا و زمان بازشو چهار الی شش ثانیه قابل تنظیم و محدوده دمایی بیست تا هفتاد درجه و قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل ترددو دارای سیستم انکودر و ۲۲۰ولت
مشخصات فنی راهبند پارکینگ الکترومکانیک سیماران :
باطول بازوی حداکثر سه الی شش متر دارای تردد هفتاد بار به طور متناوب وزمان باز شو شش ثانیه و محدوده دمایی چهل تا پنجاه درجه و قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترلی و سی ماه گارانتی

مشخصات راهبند پارکینگ الکترومکانیگ سیماران :

با طول بازوی حداکثر پنج متر برای تردد ۲۵۰ مرتبه در روز و زمان باز شدن ۵ثانیه و محدودیت دمایی چهل تا پنجاه درجه و قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد و دارای سیستم انکودر و سی ماه گارانتی

---------------------------------------------------------------

[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ویژگی های طراحی سایت های دو یا چند زبانه

سه شنبه 29 بهمن 1398
10:17
bagher


در بسیاری از کشور های دنیا، طراحی سایت های دو یا چند زبانه بسیار اهمیت دارد. البته طراحی های دو زبانه فقط مخصوص کشور یا قشر خاصی نیست بلکه صاحبان تمام مشاغل می توانند با این روش کسب و کار خود را گسترش داده و به بازار های رقابتی بین المللی راه پیدا کنند. طراحی سایت دو زبانه بیشتر در کشور هایی رواج دارد که به چند زبان مختلف گویش می کنند.

چند نکته و قانون برای طراحی سایت چند زبانه

• به هیچ وجه زبان ها را به شکل ترکیبی در صفحات وب سایت استفاده نکنید.
• برای هر زبانی که در سایت مد نظر گرفته اید صفحاتی را طراحی کرده و به طور مشخص در دید کار بر قرار دهید.
• متا تگ ها را جدی بگیرید. برای هر زبان متا تگ ها را تعریف کرده تا به موتور های جستجو بفهمانید که چه زبان هایی در وب سایت شما وجود دارند.
• دادن لینک از یک زبان به زبان دیگر که به راحتی قابل دنبال کردن باشد.
• حتما صفحه ی ورود یا ایندکس را برای طراحی سایت خود در نظر بگیرید. در صفحه ی ورود حتما تمامی زبان ها را به کاربر نشان دهید تا حق انتخاب داشته باشد.
حتما بین زبان های ارائه شده در وب سایت خود، لینک دهید و کاربر را برای استفاده از صفحات با زبان های مختلف ترغیب کنید. لینک ها را در محل مناسب در اختیار کاربر قرار دهید. در استفاده از این لینک ها دقت کنید چرا که در بسیاری از سایت ها این نوع از لینک ها برای بازدیدکنندگان جذابیتی ندارند پس با در نظر گرفتن نیاز مخاطبانتان لینک ها را تنظیم کنید.

اما بهترین روش ها برای نزدیک تر شدن صفحات زبان های مختلف در طراحی سایت های چند زبانه

• ایجاد فایل هایی برای زبان های جایگزین
• زیر دامنه های معادل
این دو روش می تواند روش مناسبی برای وجود زبان های دیگر در وب سایت باشد اما استفاده از این روش ها برای طراحان وب سایت های چند زبانه دردسر هایی هم دارد مثلا اینکه لازم است طراح همواره تمامی صفحات را به روز رسانی کرده و از این موضوع اطمینان حاصل کند که هر صفحه متناسب با زبانی که دارد به روز شده است. بعد از طراحی سایت چند زبانه ، لازم است مطمئن شوید که آن را در محل جغرافیایی درستی قرار داده اید. برای حصول اطمینان از این مهم از گوگل وب مستر استفاده کنید. اما توجه داشته باشید پیش از این کار حتما با جستجوی فایل های کمکی اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بدانید چه زمانی و چگونه باید از آن استفاده کنید. پس حالا که قصد برنامه ریزی برای طراحی یک وب سایت چند زبانه را دارید توجه کنید که قوانین و نکات این مطلب را رعایت کرده باشید.

موارد استفاده طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه بیشتر در چه زمینه هایی می باشد

در جواب باید گفت که این روش معمولا درطراحی سایت پزشکی ،طراحی وب سایت صنعتی، طراحی وب سایت شرکتی،طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت خبری، طراحی سایت پورتال سازمانی و غیره نیز کاربرد داشته و باعث معرفی و ارائه خدمات در سایر کشور ها و در عرصه ی بین المللی می شود.

استفاده از SubDomain در طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

این روش را از مرسوم ترین و بهترین روش های طراحی وب سایت دو زبانه و چند زبانه می دانند. در واقع با استفاده از این روش به تعداد زبان های مختلفی که باید روی سایت قرار گیرند یک سایت جداگانه در یک Sub Domain جداگانه و با زبان متفاوت طراحی و ساخته می شوند. در این روش هم می توان از قالب ، ساختار و ترکیب جداگانه ای برای هر زبان استفاده کرد و هم اینکه یک قالب و فرم یکسان برای تمامی زبان ها مورد استفاده قرار داد، البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید که قالب انتخابی در حالت دوم ، باید قابلیت چند زبانه بودن را داشته باشد.

از متا تگ ها برای زبان های مختلف استفاده شود

در این روش صفحاتی که به زبان های مختلف نوشته شده اند را به موتور های جستجو شناسانده و اعلام می کنیم که چه زبان هایی و در چه صفحاتی مورد استفاده قرار گرفته اند. این کار در رتبه بندی سایت بر روی موتور های جستجو تاثیر گذاشته و رعایت آن موجب راحتی کارسئو سایت و بهینه سازی خواهد شد.

لینک کردن زبان های مختلف در طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

برای راحتی کار بازدیدکنندگان و کاربران سایت ،زبان های مختلف به کار برده شده در صفحات مختلف را به همدیگر لینک کرده و یک دسترسی سریع به زبان های دیگر فراهم کنید.

از ترکیب زبان های مختلف در یک صفحه خودداری کنید

این کار علاوه بر مشکلاتی که برای موتور های جستجو در شناسایی صفحات ایجاد می کند ، باعث بد ریخت شدن سایت و سردرگمی بازدید کنندگان نیز خواهد شد. بهتر است منو ها و گزینه های انتخاب زبان به صورت جداگانه در یک قسمت خاصی از سایت قرار گیرند و بازدیدکننده با توجه به نیاز خود زبان مورد نظر را انتخاب کند.

به چه زبان هایی در طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه باید اهمیت بیشتری داد

این که طراحی سایت به چه زبان هایی باشد بستگی به هدف و نوع بازدید کننده شما دارد. ولی اکثر سایت های چند زبانه به علت فراگیر و بین المللی بودن از انگلیسی به عنوان زبان دوم خود استفاده می کنند، طراحی سایت انگلیسی ، طراحی وب سایت به زبان ترکی ،عربی ،فرانسوی ،اسپانیایی ، و نیز به عبارتی سایت چند زبانه گزینه هایی هستند که می توانید در کنار زبان اصلی سایتتان آن ها را نیز داشته باشید. ترجمه ی صفحات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ترجمه ها باید روان، بدون هیچ گونه اشتباه گرامری و املایی بوده و خواننده را به خود جذب کند.

منابعی برای مطالعه بیشتر

seokar7.blogsky.com

http://seo-webdesign7.loxblog.com

https://seokar7.persianblog.ir

http://seowebmaster7.sitearia.ir

https://5de60d66b1733.site123.me

seokar.blog4ever.com

http://seokar55.rozblog.com

____________________________


[ بازدید : 186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

5 میانبر برای اینکه در شغلتان پیشرفت کنید

سه شنبه 29 بهمن 1398
10:13
bagher



اگر شما به تازگی کاری را شروع کرده اید، ممکن است فکر کنید که باید راه زیادی تا رسیدن به موفقیت طی کنید. کاملاً حق با شماست، هیچ موفقیتی یک شبه اتفاق نمی افتد ولی راه های میانبری که سرعت شما را بالا می برند را فراموش نکنید. برای رشد و پیشرفت در کسب و کارتان نیازی نیست که حتما مورد تشویق و تمجید دیگران قرار بگیرید تا احساس موفقیت کنید، بلکه باید خودتان شروع به حرکت کنید و به هدف هایتان جامه عمل بپوشانید.

برای این که در زمان کوتاه تری در کسب و کارتان پیشرفت کنید و امور را به نحو احسن مدیریت کنید.

1- همیشه کارتان را درست انجام دهید

شاید کاری که امروز انجام می دهیم مرتبط با تحصیلات دانشگاهی ما نباشد! یا حتی با ویژگی های شخصیتی و توانایی های ما هماهنگی کمی دارد. این ها اهمیت زیادی ندارند تنها نکته ای که مهم است، انجام درست و اصولی کارهایمان است. مطمئن باشید سخت کوشی و پشتکار شما علاوه بر این که باعث قدرتمند شدنتان می شود بلکه همیشه در ذهن کارفرمایتان هم می ماند ونتیجه مثبتی برایتان دارد. حتی اگر زمانی به دنبال تغییر شغل بودید اولین سوالی که رئیس جدیدتان به دنبال یافتن آن خواهد بود همین نکته است.

article_image_one_650.jpg

2- خودتان را ارتقا دهید

اغلب مدیران کل به دلیل مشغله های زیاد کمتر به صورت مستقیم از شما حمایت می کنند. بهتر است منتظر تحسین و ستایش دیگران نباشید و خودتان نتایج کارتان را نشان دهید. مثلاً می توانید با رئیس تان هماهنگ کنید که در مورد جزئیات کارتان در جلسه صحبت کند و موارد مورد نیاز برای اینکه موفقیت بیشتری داشته باشید را عنوان کند.


3- مهارت هایتان را افزایش دهید

همان طور که همه ی ما می دانیم در دنیای پیچیده کسب و کار امروز، مهارت داشتن حرف اول را می زند. چه فعالیت هایی در کارتان هستند که قادر به انجامشان نیستید؟ چه اموری را اگر یاد می گرفتید کارآیی تان بالا می رفت؟ در چه حوزه هایی نیاز به آموزش دارید؟

حتما در پاسخ به این سوالات به یادگیری مهارت هایی فکر کرده اید که تاثیر به سزایی در ارتقا کارتان دارند. نیازی نیست وقت و هزینه تان را صرف گذراندن دوره های آکادمیک و دانشگاهی کنید بلکه اگر دوره های کاربردی مرتبط با شغلتان را بگذرانید حتما نتایج خوبی می گیرید.

بد نیست دوره هایی را که می گذرانید یا حتی مباحثی که خودتان مطالعه می کنید را در رزومه کاری تان ذکر کنید. این نشان دهنده ی ابتکار و انگیزه بالای شماست. کدام کارفرما این ویژگی ها را دوست ندارد؟

4- قدرت مشاوره را فراموش نکنید

خیلی از مردم به مشاوره گرفتن از دیگران اهمیتی نمی دهند و تمایلی ندارند از کسی کمک بگیرند، در صورتی که چنین کاری درست نیست. همیشه یک راهنما و مشاور می تواند افق دید جدیدی را در اختیار ما بگذارد و چون خارج از مسائل و محیط ما قرار دارد می تواند با نگاهی منتقدانه و بی طرف به حل سریع تر مشکلات ما کمک کند.
در داخل شرکت یا سازمانتان هم می توانید از کسی که نظرات و عقایدش مورد قبول شماست و از نظر حرفه ای برای او احترام قائلید، کمک بخواهید. قطعا این کمک خواستن نه تنها به ضررتان نیست بلکه منافع زیادی می تواند داشته باشد.

5- شبکه سازی را در نظر داشته باشید

این گزینه شاید مهم ترین میانبری باشد که برای شما مزایای زیادی دارد. شبکه سازی و برقراری ارتباط با افراد درون و بیرون سازمان تان را یاد بگیرید. هر ارتباط جدید دری به سوی فرصت های نو است. با کسانی که همکارتان هستند، یا در بخش هایی فعالیت دارند که مورد علاقه شما هستند، بیشتر گفتگو کنید و از نظرات شان آگاه شوید. قبل از صحبت با افراد حتما 3 یا 4 سوال اساسی را که پاسخ شان را می خواهید بدانید، در نظر بگیرید.

حتی وقتی در جایی مشغول به کارید ارتباط تتان را با افراد بیرون از سازمان قطع نکنید. کسانی که در حوزه کاریشان به اطلاعات بیشتری نیاز دارید و یا می خواهید در آینده با آن ها همکاری داشته باشید، را ملاقات کنید و یا گاهی ارتباط تلفنی برقرار کنید.

لیست بهترین وبلاگ های طراحی سایت و سئو

  1. http://seowebdesigning.blogtez.com
  2. http://webdesigning.niloblog.com
  3. http://seokav1.avablog.ir
  4. http://webonline.monoblog.ir
  5. http://web-designing.bigsite.ir
  6. http://web-designing1.monoblog.ir
  7. webdesigner-seo.blogsky.com
  8. www.seowebkar.LoxBlog.Com
  9. https://webkav.persianblog.ir

[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مدیریت وبسایت با 12 تکنیک ساده

دوشنبه 28 بهمن 1398
15:43
bagher


برای اینکه در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید تنها داشتن یک وبسایت به شما کمک نمیکند ، بلکه لازم است با کلیه تکنیک های مدیریت وبسایت آشنا باشید تا با داشتن یک سایت آبدیت و بروز شده با توجه به الگوریتم های گوگل بتوانید استانداردهای لازم را رعایت نموده و نیازهای کاربران خود را به بهترین نحو رفع کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با رازهای مدیریت وب سایت آشنا شوید .

1. طراحی واکنش گرا
با گسترش روز افزون اینترنت همراه بسیاری از کاربران با گوشی های همراه , تبلت و حتی تلویزیون های هوشمند به سایت شما مراجعه میکنند و اینکه سایت بتواند با هر سایز صفحه نمایش هماهنگ باشد بسیار مهم است که در غیر این صورت تعداد زیادی از کاربران خود را از دست خواهید داد.اصطلاح واکنش گرا یعنی سایتی که میتواند خودش را با هر سایز صفحه نمایشی هماهنگ کند و به نوعی عرض سایت با توجه به عرض صفحه نمایش دستگاه کاربر تغییر میکند و در این سایتها کاربر دیگر نیازی به اسکرول کردن به چپ و راست نخواهد داشت. واکنش گرا Responsive بودن برای سایتهای امروزی اجباری است .

2. استفاده از سرویس میزبانی معتبر
مهمترین بخش از یک سایت خوب استفاده از سرویس میزبانی وب معتبر و بدون مشکل است. هاست شما باید بتواند با حداقل قطعی کار کند و خودش را با تکنولوژی های روز آپدیت کند تا بتواند کیفیت و امنیت سرویس خود را حفظ کند. تصور کنید شما یک سایت پر بازدید و معتبر دارید و در ساعت اوج بازدید سایت به علت کیفیت پایین سرور و زیرساخت های شرکت خدمات دهنده برای مدتی سایت شما از دسترس خارج شود. در این موقعیت هر ثانیه برای شما ضرر مادی است . پس بهتر است از همان ابتدا یک سرویس دهنده معتبر انتخاب کنید و قبل از سفارش چند مورد از سایتهای بزرگ که از سرویس آنها استفاده میکنند را بررسی کنید.

3. سئوی سایت را همواره بروز کنید
الگوریتم های گوگل مدام در حال آپدیت شدن و تغییرات عمده است که برای مبارزه با اسپمر ها و سایت های جعلی بسیار مهم است . چون گوگل همیشه سعی میکند بهترین و نزدیک ترین نتایج به خواسته کاربر را در اختیارش قرار دهد و این کار بدون داشتن الگویتم ها و فیلتر های قوی امکان پذیر نیست چون بسیاری از سایتها سعی میکنند با استفاده از روش های جعلی خود را به صدر نتایج برسانند. به عنوان یک مدیر سایت باید همیشه با این تغییرات الگوریتم ها آشنا باشید و مطالب و ساختار سایت خود را با آن آپدیت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید ولی در کنار اینها نباید استفاده از اصول اولیه سئو مانند تراکم کلمات کلیدی , تگ های H1-H6 , لینک سازی داخلی و … را فراموش کرد.

4. منوی کاربری ساده
دقت کنید که هر بازدید کننده از سایت شما با هر خواسته و هدفی که از ورود به سایت دارد باید بتواند خیلی راحت بخش مورد نظر خود را پیدا کند و در میان مطالب گیج نشود. سعی کنید بخشهای مهم و پر بازدید سایت را در منوی اصلی سایت و در بخش بالایی قرار دهید و سایر بخشهای کم اهمیت تر را در منوهای ثانویه یا ستون های کناری سایت قرار دهید با این کار میتوانید به کاربر کمک کنید راحت تر به خواسته خود برسد و رضایت بیشتری از رابط کاربری سایت شما داشته باشد. بر اساس استاندارد, هر کاربری باید بتواند در ۳ کلیک به خواسته خود در سایت شما برسد و در غیر این صورت سایت را ترک میکند.

5. تیم حرفه ای مدیریت سایت
یک شخص به تنهایی نمیتواند تمام کارهای یک سایت بزرگ و معتبر را انجام دهد و نیاز دارد که افرادی در این راه به او کمک کنند که میتوانید برای این کار از دوستان خود کمک بگیرید یا از یک تیم حرفه ای مدیریت سایت استفاده کنید که مجموعه ای از برنامه نویسان و گرافیست ها و افراد با تجربه در تولید محتوی و سئو هستند.هر سایتی دارای دوره موفقیت ۲-۴ ساله است و بعد از آن باید تغییراتی در عملکرد سایت ایجاد شود و به نوعی سایت با روند بازار و سلیقه مشتریان آپدیت شود و حضور یک تیم حرفه ای در کنار شما میتواند کمک بزرگی باشد.


6. محتوی همه چیز است
برای تولید محتوی وقت زیادی صرف کنید و برای آن اهمیت قائل شوید زیرا این محتوی است که به سایت شما اعتبار میدهد و موتورهای جست و جو برای همین محتوی به شما رتبه میدهند .پس سعی کنید مطالبی بنویسید که مشکلی از کاربران حل میکند و هر از چند گاهی مطالب قدیمی سایت خود را ویرایش کنید و با اطلاعات روز آنها را به روز رسانی کنید.همچنین میتوانید مطالب مرتبط باهم را به هم لینک کنید و با این کار زمان ماندگاری کاربر در سایت را افزایش دهید که در سئو سایت هم موثر است.

مجموعه بانی سایت با تیم حرفه ایی شامل برنامه نویسان،گرافیست ها، کارشناسان سئو و محتوا آماده انجام کلیه کارهای وبسایت شما میباشد

7. ساده ولی کارآمد
در طراحی رابط کاربری سایت باید در کنار نکات زیبایی و منحصر به فرد بودن طراحی به راحتی کاربر و بهبود تجربه کاربری هم فکر کنید.مطمئن شوید که کاربران ورودی سایت شما میتوانند به راحتی مطلب مورد نظر خود را پیدا کنند و به خواسته اش از سایت شما برسد. به عنوان مدیر سایت باید بتوانید که تمامی بخشهای سایت را خودتان تغییر دهید و نیازی به تیم طراحی و سختی های برنامه نویسی نداشته باشید. برای مثال استفاده از یک سیستم مدیریت محتوی معتبر مانند وردپرس WordPress میتواند در این مورد اختیارات زیادی به شما بدهد.

8. نکات امنیتی
امنیت برای سایتهای خدماتی بسیار مهم و حیاتی است و یکی از مهم ترین عواملی است که باعث میشود کاربر بتواند به سایت شما اعتماد کند و همچنین با رعایت نکات امنیتی مانند تعیین سطح دسترسی های مناسب , نصب افزونه های امنیتی , گرفتن بک آپ های روزانه میتوانید تا حد بسیار زیادی سایت خود را از هکر ها محفوظ کنید.

9. سلامت لینک ها
در بازه های زمانی مختلف لینکهای سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام لینکها فعال هستند و کار میکنند. داشتن لینکهای شکسته در سایت که به هیچ صفحه ای ختم نمیشود هم برای کاربران شما ناخوشایند است و هم از نظر سئوی سایت امتیاز منفی حساب میشود و همچنین وجود لینک های شکسته در بخشهای مختلف سایت باعث ضعیف شدن تجربه کاربری User Experience در سایت میشود.

10. در شبکه های اجتماعی فعال باشید
استفاده از شبکه های اجتماعی رشد چشمگیری پیدا کرده است و همه افراد در تمامی رنج های سنی از آن استفاده میکنند. مطالب به سرعت از طریق شبکه های اجتماعی پخش میشوند و میتواند پتانسیل بسیار بالایی برای شما داشته باشد تا به صورت رایگان برای سایت خود بازدیدکننده و برای کالا و خدمات خود مشتری پیدا کنید. پس حتما برای سایت خود شبکه های اجتماعی مرتبط ایجاد کنید و محتوی سایت خود را در آنها منتشر کنید و با مدیریت صحیح از قدرت شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

11. مراقب رفتار آنلاین خود باشید
اگر یک برند یا سایت معروف هستید باید خیلی مراقب رفتار آنلاین خود باشید زیرا زیر ذره بین رقبا هستید و تمامی حرکت های شما توسط منابع مختلفی کنترل میشود و اگر خطای کوچکی مرتکب شوید ممکن است عواقب سنگینی برای شما داشته باشد. برای همین در رفتار با مشتری و انتشار مطالب در سایت و شبکه های اجتماعیتان دقت بالای داشته باشید.

12. ریسک پذیر باشید
برای پیشرفت و افزایش سود آوری یک کسب و کار آنلاین هیچ فرمول ازپیش نوشته ای وجود ندارد و شما به عنوان مدیر سایت باید ریسک پذیر باشید و بتوانید تغییراتی در سایت ایجاد کنید و نتیجه آن را ببینید. ممکن است همین تغییرات کوچک برای سایت شما موفقیت های بزرگی به همراه داشته باشد. مانند تغییر در رابط کاربری سایت , راه اندازی کمپین های تبلیغاتی , ایجاد کدهای تخفیف ویژه و مناسبتی و راه هایی از این دست.

سایت شما معرف هویت آنلاین شماست و کمک میکند بتواند خودتان را به جهان بشناسانید. در دنیای مجازی میلیونها کاربر به دنبال کالا و خدمات شما هستند و این خودتان هستید که میتوانید با مدیریت درست و ایجاد یک استراتژی مناسب با قرار گرفتن در مسیر صحیح سایت خود را به سوی موفقیت و قرار گرفتن در صدر نتایج جست و جو هدایت کنید.امروز در هر موضوعی هزاران سایت راه اندازی شده است و بازار رقابت بسیار داغ است ودر این میاد افراد بسیار کمی به موفقیت و سودآوری رسیده اند

پس کمی فکر کنید و با تدوین یک استراتژی مناسب برای کسب و کار آنلاین خود میتوانید کم کم به موفقیت برسید و فراموش نکنید که در این مسیر بهترین یاری دهنده شما , کاربران فعلی سایت تان هستند که میتوانید به صورت رایگان از نظران و کمک های آنها استفاده کنید زیرا در نهایت همین کاربران هستند که میخواهند از کالا و خدمات شما استفاده کنند.

راهکارهای طلایی برای افزایش سرعت ایندکس شدن اطلاعات

یکی از اهداف اصلی تمام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی این است که بعد جستجوی حرفه و خدمات متناسب با کسب و کارشان در صفحه اول گوگل باشند،ولی دستیابی به این امر اندکی زمان میبرد و دلیل آن ایندکس شدن صفحات در گوگل است.روش کار گوگل به این صورت است. گوگل فعالیت خود را از زمانی که لینکی برای بررسی به او معرفی می شود، شروع می کند. در این مقاله به شما راهکارهایی را معرفی میکنیم تا سرعت ایندکس شدن صفحات را افزایش دهید

1. اکانت گوگل وبمستر
جهت بهبود ایندکس سایت، مهمترین قدم برای هر سایتی نصب یک آمارگیر قوی و ساخت اکانت گوگل وبمستر می باشد. سایت خود را به گوگل معرفی کنید، و وضعیت بازدید روباتهای گوگل از سایت خود را زیر نظر بگیرید.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی



2. استفاده از Fetch as Google
در اکانت گوگل وبمستر خود میتوانید درخواست بررسی و ایندکس سایت و صفحات مشخصی از آن را ثبت کنید. این کار برای معرفی صفحات جدید سایت و یا آنهایی که به تازگی بروزرسانی شده اند کاربرد دارد.
برای ایندکس سایت از این طریق از نوار کناری و در بخش Health بر روی گزینه Fetch as Google کلیک کنید. آدرس مورد نظر خود را در باکس سفید رنگ وارد کرده و بر روی دکمه Fetch کلیک کنید. پس از بارگزاری مجدد صفحه وضعیت به Successful تغییر می یابد. در این زمان برای ثبت نهایی دکمه Submit to Index را بزنید.



برای ایندکس سایت از این طریق شما دو گزینه پیش رو خواهید داشت، یا خود صفحه را بررسی میکنید یا آدرس مورد نظر با تمام لینکهای موجود در آن را. در هر ماه تنها 10 بار میتوانید از روش دوم و 2000 بار از روش اول برای ایندکس سایت استفاده کنید.

3. نقشه سایت
نقشه سایت بعنوان نقشه راه ربات های گوگل استفاده میشوند و آنها را به صفحات داخلی سایت شما راهنمایی میکنند. برای بهبود وضعیت ایندکس سایت حتما نقشه سایت خود را بسازید و آن را در اکانت وبمستر خود معرفی کنید.


4. لینک های ورودی به سایت
اگر صفحاتی که بخوبی توسط گوگل ایندکس میشوند به شما لینک داده باشند، ربات های گوگل به سرعت به ایندکس سایت شما خواهند پرداخت. برای این کار باید لینک های مناسب و با کیفیت از سایتهای دیگر به صفحات خود داشته باشید (لینک سازی خارجی)

5. گوگل پلاس
یک اکانت گوگل پلاس بسازید و در صفحه About آن لینک سایت خود را قرار دهید. با توجه به اینکه پلاس از سرویس های اصلی گوگل است توجه ویژه ای به آن میشود. استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام، تلگرام و … نیز برای بهبود ایندکس سایت توصیه میشود.

6. رعایت نکات کد نویسی
شما با رعایت صحیح نکات کد نویسی میتوانید کار رباتهای گوگل را برای ایندکس سایت خود راحت تر کرده و سرعت این پروسه را افزایش دهید. برای بررسی کد HTML سایت خود به سایت W3.org مراجعه کرده از ابزار چک کننده آن بهره بگیرید. در کنار این کار رعایت نسبت متن به کد در صفحات خود را رعایت کنید.

7. سرعت بیشتر، ایندکس بهتر
با کاهش زمان بارگذاری صفحات به همان نسبت سرعت ایندکس سایت افزایش می یابد.سرعت سایت یکی ار مهمترین فاکتورها برای سنجش کارایی و سئو سایت است. گوگل سرعت مناسب سایت را نشانگر کاربرپسند بودن آن میداند و در رنکینگ تاثیر میدهد.


8. لینک سازی داخلی در سایت
سعی کنید که ارتباط مناسبی میان صفحات داخلی سایت خود ایجاد کنید و لینک های داخلی را بین مطالب مرتبط بسازید. این کار موجب میشود که ربات های گوگل از صفحات ایندکس شده به صفحات جدید سایت شما راه یابند و در نهایت سرعت ایندکس سایت افزایش یابد.

9. محتوای تازه و مفید
بطور مرتب سایت خود را بروزرسانی کرده و در بازه های زمانی مشخص مطالب جدیدی به آن بیافزایید. اگر بطور مرتب و در زمانهای خاصی مطالب جدیدی را در سایت خود منتشر کنید، و یا مطالب قدیمی سایتتان را ویرایش کنید، روباتهای گوگل نیز در همان فاصله های زمانی به سایت شما وارد شده و وضعیت ایندکس سایت شما را بروز خواهند کرد. با این کار فاصله زمانی میان انتشار یک مطلب جدید تا ایندکس آن توسط گوگل به شدت کاهش خواهد یافت.

در نهایت شما میتوانید با استفاده از پنل مدیریت گوگل وبمستر خود و بخش Index Status وضعیت ایندکس سایت خود را مشاهده کرده و تعداد صفحات ایندکس شده از سایت در گوگل را با توجه به تاریخ مشاهده کنید.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کرکره برقی

دوشنبه 28 بهمن 1398
15:43
bagher

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

در این بخش اجزای مختلفی که یک کرکره برقی اتوماتیک را تشکیل می­دهند معرفی خواهیم کرد. بعضی از این قطعات اجزای و اصلی کرکره برقی هستند و برخی دیگر تجهیزات جانبی است و وجود آن ها اختیاری است. ( موارد 7 و 8)

  • تیغه کرکره :

    تیغه کرکره برقی را می­توان در رنگ، جنس دلخواه انتخاب کرد تیغه در واقع بدنه اصلی کرکره اس که ظاهر آن را می­سازد.

  • موتور:

    موتور کرکره برقی وظیفه بالا و پایین بردن کرکره را برعهده دارد موتور در واقع ماشینی الکترونیکی است که به وسیله نیروی برق کار می­کند موتورهای کرکره برقی در دو نوع ساید و توبلار موجود هستند.

  • ریل

    ریل­های کرکره برقی پروفیلی هستند که معمولا از جنس آلومینیوم یا آهن ساخته شده. شکل آن شبیه U بوده و محل قرارگیری آن در دو طرف دهنه است. تیغه­های رولی در داخل این ریل­ها بالا و پایین می­روند.

  • قوطی

    برای اینکه بتوان ریل­ها را نصب کرد دو طرف آن از قوطی­هایی با اندازه مشخص استفاده می­شود.

  • صفحه پلیت

    صفحه پلیت برای نگهداری و نصب موتور و کرکره برقی استفاده می­شود. و به صورت دو صفحه فلزی است که روی قوطی چهارچوب نصب شده است که شفت را از اطراف نگه می­دارد.

  • شفت

    لوله­ای است که در سایز­های مختلف وجود دارد و رول تیغه کرکره روی آن نصب می­شود یک سمت شفت موتورو در سمت دیگر آن اندکپ وصل شده است. موتور شفت را به چرخش در میاورد و رول کرکره حرکت می­کند.

  • جا قفلی

    جا قفلی قطعه­ای است که در بخش انتهایی تیغه کرکره متصل شده و برای امنیت بیشتر کرکره برقی استفاده می­شود.

  • کاور موتور

    کاور موتور عموما برای موتورهای ساید استفاده می­شود چرا که این موتورها بیرون از شفت نصب می­شوند. کاور، موتور را در برابر بارش برف و باران مصون کرده و همچنین صدای آن را کمتر کرده و زیبایی موتور را افزایش می­دهد.

  • کرکره های مجهز به یو پی اس (UPS)

    UPS دستگاهی است که مجهز به دو باطری است و برق را در این باطری­ها ذخیره می کند. کرکره در زمان قطعی برق از انرژی باطری برای باز و بسته شدن استفاده می­کنند. البته نصب این دستگاه اختیاری است چرا که تمامی کرکره­های برقی ابزاری برای باز و بسته شدن در زمان قطع برق دارند.

انواع کرکره برقی:

  • کرکره برقی سکشنال
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی صوتی
  • کرکره برقی پارکینگی

انواع کرکره برقی

در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر کدام از انواع کرکره برقی می پردازیم :

کرکره برقی سکشنال:

یکی از انواع کرکره برقی ها کرکره برقی سکشنال می باشد که بخاطر مدرن بودن و داشتن استاندارد های لازم و مکانیزم خاص این کرکره در حال افزایش چشم گیری است . از این نوع کرکره ها در اماکنی که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگی در محدودیت است می توان بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

این کرکره زیر سقف جمع می شود و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد . باتوجه به سریع و بی صدا بودن به هنگام باز و بسته شدن طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است .

امنیت بالای آن و سیستم ضد سقوط از مزایای این کرکره است . کرکره برقی زیر سقفی سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هرچیزی به فضای داخلی جلوگیری کند . چشم فتوالکتریک این کرکره باعث می شود که در صورت وجود هر چیزی زیر کرکره به حالت معکوس باز گردد . و در صورت لمس هر مانعی به حالت عقبگرد بر می گردد . بعلت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده ، استهلاک این نوع کرکره برقی نسبت به دیگر کرکره ها بسیار کم تر و ناچیز است . سرعت بالا ، تردد نامحدود ، عملکرد ضد سرقت ، عایق صدا و نور ، تنوع رنگ پنل ها ، استهلاک کم ، کارکرد آسان ، استفاده حداقلی از فضا ، از مزایای این کرکره برقی است . فضای مورد نیاز این کرکره برقی ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع است . این نوع درب ها در منازل مسکونی به دو صورت نود درجه و زاویه دار برای ورودی پارکینگ هایی که شیب دارند قابل نصب است اغلب از موتورهای ساید گیربکسی برای کرکره برقی سکشنال استفاده می شود که با موتور های ساید کرکره برقی متفاوت است .

کرکره برقی پنجره :

امروزه از این کرکره برقی در اغلب ویلاها و منازل و ساختمانهای لوکس استفاده می گردد . عایق مناسبی جهت صدا ، حرارت ، گرد غبار است . و زیبایی ساختمان را نیز دو صد چندان می نماید . ساختار آن شامل موتور و متعلقات و تیغه کرکره است . موتور آن بعلت تعداد دفعات باز شدن و ابعاد کوچکتر ضعیف است و از نوع توبولار (داخل لوله) می باشد و تیغه های آن از دو نوع فوم دار و امنیتی تشکیل می شود . تیغه کرکره پنجره ای فوم دار از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن خمیر پلی ارتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد . این تیغه بسیار سبک و بی صدا است و به داخل دید ندارد . و به علت فوم داخل آن تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی است .

کرکره برقی پلی کربنات:

کرکره برقی های پلی کربنات دارای مدل های : کرکره برقی پلی کربنات لوله استیل ، کرکره برقی پلی کربنات با لوله آلومینیوم ، کرکره برقی پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم می باشد . و یکی از انواع کرکره برقی ها می باشد. تمامی مدل های فوق الذکر از دو نوع شفاف و مات با رنگ بندی های مختلف می باشند.

کرکره برقی آلومینیومی:

کرکره برقی آلومینیومی دارای انواع مختلف تیغه کرکره برقی ۶ سانتی ، کرکره برقی ۸ سانتی ، کرکره برقی ۱۰ سانتی ، کرکره برقی ۱۲ سانتی و کرکره برقی ۱۴ سانتی متری استفاده می شود ، این تیغه ها از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک تولید اکستروژه تولید و ساخته می شود . جهت ضد خش بودن این تیغه ها با رنگ الکترو استاتیک ضد خش پوشانده می شود . این نوع تیغه ها کاربرد عمومی در کرکره برقی دارند . از خصوصیات کرکره برقی آلومینیومی مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربات و قدرت تحمل حرارت بالا است . رنگ بندی های متنوع و تنوع بالای رنگ آمیزی روی کرکره برقی آلومینیومی از محاسن آن بحساب می آید . تیغه کرکره برقی آلومینیومی دارای جداره داخلی تک (تک پل) و دوجداره (دوپل) می باشند .

البته نوع دوپل آن مقاومت بالاتری نسبت به تک پل دارد . تیغه های کرکره های تک پل بیشتر برای مغازه ها یا پارکینگ با ابعاد کوتاه استفاده می گردد که از جنس آلومینیومی و یا آلیاژی از فولاد ، منیزیوم می باشد . سایز تیغه های آلومینیومی موجود در بازار سه سایز شصت ، هشتاد و صد می باشد . البته سایز هشتاد این تیغه ها بیشترین کاربرد و تقاضا را دارد . از سایز شصت تیغه کرکره آلومینیوم اغلب در درب کرکره برقی پارکینگ ها با ابعاد کوچک و یا کرکره برقی پنجره ها استفاده می شود و از سایز هشتاد نیز در درب کرکره برقی فروشگاه ها و پارکینگ هایی با ابعاد متوسط بهره می رود . و از سایز صد نیز در فروشگاههای عریض و بزرگ ، درب سوله ها ، کارخانه ها و کرکره برقی های صنعتی بهره برداری می شود .

البته توجه شود از تیغه های آلومینیومی در کرکره برقی استفاده شود که از مواد اولیه استاندارد و خالص تهیه شده باشد .گاها تیغه های آلومینیومی نامرغوب و ناخالص که از مواد بازیافتی تهیه و تولید شده است در بازار موجود است که پس از مدتی کارکرد کرکره برقی دچار عیب و خرابی و نقص می شوند .

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار:

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار در رنگها و طرح های مختلف ساخته می شود و سایز تیغه های آن ، ۸ سانتی است . این نوع کرکره ها از جنس آلیاژ فولاد منیزیم و یک لایه فوم فشرده شده درون آن می باشد. و به دلیل نازک بودن ورق ( کمی استحکام ) ما بین آن فوم تزریق می شود . به همین دلیل این مدل تیغه کرکره برقی از استحکام کمتری نسبت به تیغه های کرکره برقی آلومینیوم برخوردار است . اما به دلیل این که هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی بی صدا است و عایق خوبی برای گرما و رطوبت می باشد ، از آن در ورودی پارکینگ ها مخصوصا ساختمان های جنوبی که بالای درب آن اتاق خواب است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

کرکره برقی شفاف :

یکی دیگر از انواع کرکره برقی کرکره برقی شفاف و یا شیشه ای ، این نوع کرکره برقی در چند مدل و رنگ تولید و عرضه می شود . این محصول از پلیمری مقاوم بنام پلی کربنات تولید می شود. از خصوصیات این کرکره برقی ضد ضربه و یا ضد گلوله بودن است و زیبایی خاصی نیز دارند . از کرکره برقی شفاف بجای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می گردد . اغلب از این محصول در پروژه های تجاری یا بانک ها و یا صرافی ها و گاها پروژه های مسکونی استفاده می شود .

کرکره برقی صوتی :

از این کرکره برقی در محیط هایی حساس به صدا که در این محیط ها نیاز است هیچ سرو صدایی از بیرون شنیده نشود و یا بلعکس نباید صدا از داخل به خارج منعکس شود استفاده می شود . کرکره برقی صوتی به صورت انبوه در محیط های صنعتی ، خانگی ، تجاری و اداری استفاده می شود و همانند یک عایق صوتی عمل می کند .

در میان انواع کرکره برقی ، کرکره برقی آلومینیومی رایج ترین و پرکاربردترین نوع آن ها محسوب می شود . که پرمصرف ترین و پرطرفدار ترین این نوع کرکره ، کرکره برقی آلومینیومی با تیغه ۸ سانتی است که خود دارای انواع مختلفی می باشد :
تیغه کرکره برقی آلومینیومی تک پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی دو پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی غضروفدار ( لاستیک خور ) و تیغه کرکره برقی آلومینیومی پانچ و …

کرکره برقی

کرکره برقی

کرکره برقی در واقع همان درب کرکره ای رول آپ معمولی است که به آن موتور اضافه شده است. قیمت کرکره برقی از کرکره سنتی بالاتر است ولی بصورت برقی و با استفاده از ریموت کنترل بالا و پایین می رود. حال این کرکره برقی با توجه به کاربردهای مختلف از تیغه و موتورهای مختلف استفاده می کند.

کرکره برقی roll-up به بیان ساده

اگر بخواهیم به صورت خیلی عامیانه و ساده یک کرکره برقی را شرح دهیم، باید بگوییم کرکره برقی یک نوع درب است که با نیروی موتور، داخل ریل U شکل حرکت و در قسمت بالا رول می شود.

این درب کرکره ای در واقع از یک مجموعه تیغه کرکره های به هم پیوسته تشکیل شده است.

موتور نیروی مکانیکی مورد نظر را به محور انتقال می دهد و کرکره برقی را حرکت می دهد.

پس دو فاکتور اصلی تشکیل دهنده کرکره برقی، تیــــغه و مـــوتـــور آن است ، در نتیجه قیمت کرکره برقی نیز بسیار وابسته به همین دو فاکتور اصلی است.

دریافت پیشفاکتور خرید کرکره برقی اتوماتیک

همانگونه که در بالا اشاره شد ، فاکتورهای اصلی در قیمت کرکره برقی عبارتند از

  • نوع تیـغه کرکره
  • نوع موتور کرکره

کرکره برقی شفاف ورودی شرکت

ولی درواقع فاکتورهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که بخصوص در متراژ های پایین زیر 10 متر تاثیر خیلی زیادی در قیمت تمام شده کرکره اتوماتیک شما دارند.

بعضی از این فاکتورها عبارتند از

  • هزینه حمل
  • هزینه نصب
  • هزینه شفت بعنوان محور کرکره
  • هزینه مدار، ریموت و یراق موتور
  • هزینه زیر سازی و شاسی کشی
  • هزینه امکانات اضافی مانند کاور، فتوسل

متاسفانه بعضی از فروشندگان کرکره برقی برای اینکه شما را وسوسه و به سمت خود جذب کنند، در ابتدا هزینه این اقلام را به شما اعلام نمی کنند.

ولی بعد از واریز بیعانه متوجه خواهید شد که قیمت تمام شده بسیار متفاوت و حدود یکی دو میلیون تومان گرانتر از اعلام اولیه آن فروشنده خواهد بود.

------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقیو قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 224 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درب شیشه ای

دوشنبه 28 بهمن 1398
15:41
bagher

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای کشوئی(اسلایدینگ )

یکی از متداول ترین و پر مصرف ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد . این نوع دربها معمولا در حالت چهار لنگه ( دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک ) ارائه می شود اما بسته به موقعیت مکان و نظر کارشناس در قالب دو لنگه و بدون لنگه ثابت نیز ارائه می شود . ضمنا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی امکان طراحی و ساخت در قالب فریم S را نیز دارد . درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در ورودی اکثر ادارات ، سازمان ها ، هتل ها و بانکها استفاده می شود . خصوصیات فنی درب اتوماتیک شیشه ای: قابلیت تغییر مدت زمان باز یا بسته ماندن . دارای صفحه نمایش به همراه قابلیت نمایش خطاها . قفل امنیتی برای کنترل پنل . خلاص کن دستی با امکان استفاده از داخل و خارج . امکان استفاده از قفل حفاظتی در شب (اختیاری) . وجود رابط دیجیتال جهت برقراری ارتباط به سیستم مدیریت ساختمان.

درب شیشه ای اتوماتیک گردان

درب شیشه ای اتوماتیک گردان

این سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد از برخورد مستقیم هوای داخل و خارج ساختمان جلوگیری می کند .استفاده از این نوع درب برای اماکنی که دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد. از جمله موارد امنیتی این دربها می توان از بخش محرکه دارای قدرت بالای ترمز دینامیکی (ویژگی امنیتی آگاهی دهنده ) ، زوایای گرد شده در تمامی نواحی پر خطر ، دکمه های توقف اضطراری ، دکمه هایی برای از کار انداختن درب اتوماتیک در شرایط اضطراری ، امنیت فشار عمودی یا افقی و نیز محافظت از ساختمان با استفاده از شناسایی از اثر انگشت نام برد. همچنین حس گرهای موجود برروی لت های درب، حرکت آرام اشخاص و موانع را به خوبی تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک سرعت حرکت درب را تنظیم می کند.در مکان هائی که نظارت و بازرسی برروی اشخاصی که وارد ساختمان می شوند مهم می باشد میتوان از علائم تأیید شونده توسط درب و یا کلید یا دیگر سیستم های تعیین هویت در شناسائی اشخاصی استفاده نمود. در شرایط اضطراری درب به صورت مکانیکی یعنی سیستم break out system بدین صورت عمل می کند که با یک نیروی معین قابل تنظیم درب را باز کرده و به طور اتوماتیک چرخش درب را متوقف می کند. هم چنین لت های درب می توانند به طور ثابت در وضعیت باز قرار داده شوند. برگشتن به حالت عملیات نرمال به صورت دستی تنظیم می شود. درب های شیشه ای گردان در سه حالت : با فشار دادن درب به طور دستی حرکت می کنند ، وقتی با ملایمت ضربه ای به آن ها وارد شود به طور اتوماتیک شروع به حرکت می کنند و درب های شیشه ای گردان تمام اتوماتیک که عملیات آن ها به طور کامل توسط حس گر ها کنترل می گردد . ساده ترین نوع درب گردان می تواند با سه لت گردان ساخته شود. طرز عمل آن بدین صورت است که رادارهای حرکتی نصب شده بر روی طاقه های بالایی هر یک از لت ها ، نزدیک شدن اشخاص به درب را تشخیص می دهد و پیام لازم را به موتور سیستم مخابره می کند تا درب را بچرخاند.

نوع دیگر این درب ها با آرایش فضایی ۳ یا ۴ لت ساخته می شود به طوری که یک هسته مرکزی شیشه ای به صورت یک ویترین شیشه ای در مرکز لت ها قرار داده می شود ، این مدل ویترین دار می تواند یک موضوع یا هر چیزی که شما بخواهید در معرض نمایش عموم قرار دهد.این ویترین می تواند برای تبلیغات آگهی و نمایاندن اهداف و نیات خاص بسته به خواست شما مورد استفاده قرار گیرد. نوع سوم این درب ها از ترکیب درب های گردان با درب های کشویی ( اسلایدینگ ) ساخته می شوند. بدین ترتیب شما می توانید بین استفاده از درب اتوماتیک گردان یا استفاده از درب کشویی ، بسته به احتیاجات مربوطه که می تواند تحت شرایط آب و هوا یا شرایط عبور و مرور باشد حق انتخاب داشته باشید. نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای گردان نیز وجود دارد که شامل ۲ درب گردان می باشد که به وسیله یک درگاه به هم متصل شده اند.هر یک از این درب های دو قلو شامل دو لت می باشد که لت های یک درب با لت های درب دیگری در نحوه چرخش خود طوری با هم هماهنگ شده اند که با اندازه ۹۰ درجه در خلاف جهت یکدیگر بچرخند. این نوع یکی از مقرون به صرفه ترین درب های گردان می باشد بر حسب انرژی که مصرف می کند و نیز بر حسب انرژی ای که ذخیره می کند.چیدمان دو لت در هر یک از درب های دو قلو این امکان را ایجاد می کند که درب حول یک محور مستقیم بچرخد.

درب شیشه ای اتوماتیک مدل تمام گرد

درب شیشه ای اتوماتیک مدل تمام گرد

درب های اتوماتیک شیشه ای تمام گرد از نوع دربهای لوکس به حساب می آید که برای خاص کردن ساختمان ها ، هتل ها و سالن های همایش استفاده می شود. ساختار این نوع دربها بصورت دایره کامل می باشد ، یعنی دو هلال در دو طرف که هر هلال شامل چهار لته درب جداگانه بوده و در مجموع ۸ لته در کل این نوع درب دایره ای کار می شود تا درب حالت دایره کامل را پیدا کند. از ویژگی های خاص این دربها میتوان به : تست خودکار( این سیستم در حالت شروع به کار خود به صورت کاملا اتوماتیک ، سرعت باز و بسته شدن درب , افزایش و کاهش شتاب درب , تنظیم فاصله کم سرعت را در حالت مطلوب قرار میدهد ) ، عملیات عیب یابی ( این حالت یک نوآوری در سیستم های درب اتوماتیک در جهان میباشد و به صورت اتوماتیک هفت حالت خطای سیستم را عیب یابی میکند ) ، عملکرد هم زمان :( این درب به صورت اتوماتیک و همزمان درب ها را باز و بسته میکند و از اتلاف وقت جلوگیری میکند ) و همچنین این سیستم دارای UPS قدرتمند میباشد که در صورت از کار افتادن ناگهانی منبع تغذیه درب به مدت ۳۰ دقیقه عملکرد طبیعی خود را ادامه میدهد .

از دیگر مزیت های این نوع دربها میتوان به امکان تعریض و هماهنگ کردن آن برای تمامی انواع نماهای قوس دار با هر عرضی اشاره کرد ، هم چنین فضای ایزوله در فضای داخل درب شیشه ای تمام گرد به حداکثر رسیده و این امر باعث صرفه جوئی در انرژی میشود.

درب اتوماتیک شیشه ای کرو ( نیمگرد)

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

--------------------------------------------------

درب اتوماتیک شیشه ای کرو ( نیمگرد)

درب شیشه ای منحنی یکی از شکیل ترین نوع درب شیشه ای اتوماتیک می باشد که برای مکان و فضاهایی کاربرد دارد که از معماری خاصی برخوردارند . این درب ها همانند درب شیشه ای اسلایدینگ و درب های شیشه ای تلسکوپی شامل طرح های متنوعی بنا به خواسته ی مشتریان می باشد . یک نوع از درب شیشه ای کرو دارای ۲ لت ثابت و دو لت متحرک می باشد که همانند درب اسلایدینگ عمل کرده و در امتداد یک منحنی حرکت میکند ، نوع دیگر از درب شیشه ای کرو به این صورت است که فقط ۲ لت متحرک نصب شده ولی بدلیل مسایل زیبایی و امنیت بیشتر بهتر است که از نوع اول استفاده شود .

درب شیشه ای نیم گرد به دلیل نورد شدن شیشه و فریم و سیستم آن ، از قیمت به مراتب بیشتری از درب های شیشه ای اسلایدینگ برخوردار می باشد . مزیت این نوع دربها در مقدار عرض بازشوئی است که در مقایسه با دربهای شیشه ای کشوئی به خریدار ارائه میدهد ، همچنین میتوان از سقف های شیشه ای نیز در این نوع دربها استفاده نمود که نور ورودی ساختمان را به حداکثر رسانده و در زیبائی ورودی ساختمان ها نقش بسزائی دارد . درب Curve محدب به اینصورت است که قوس درب به داخل می باشد .

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ( فولدینگ )

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو ( فولدینگ )

این دربها که دربهای اتوماتیک اتوبوسی یا آکاردئونی نیز گفته میشود جهت ورودی های بسیار کم عرض ( کمتر از ۲۰۰ سانتی متر) مورد استفاده قرار می گیرد و حدود ۹۵% عرض کل را قابل استفاده کرده و میتواند نحوه بازشدن آن به سمت داخل یا خارج ساختمان باشد. درب اتوماتیک شیشه ای تاشو در حقیقت ساختاری مشابه درب اتوماتیک لولایی دارد، با این تفاوت که گویی هر لنگه آن به دو قسمت تقسیم شده و دو لنگه توسط لولا به یکدیگر متصل شده اند. قابلیت های کار این دربها متفاوت بوده که به چند مورد آن اشاره میگردد : حالت تمام باز ، حالت تمام بسته یا قفل ( حالت بسته یا قفل حالتی است که عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی نیاز نیست و با تنظیم درب تا استفاده مجدد درب بصورت قفل باقی می ماند) ، حالت نیمه باز ( حالتی مناسب برای جلوگیری از هدررفت انرژی ساختمان می باشد ، در بصورتی تنظیم می شود که با تشخیص حرکت و یا وزن ، توسط سنسور درب شیشه ای ، فقط نیمی از ورودی درب باز میشود ) ، حالت اتوماتیک ( حرکت معمول و عادی درب ) و حالت یکطرفه ( کنترل عبور ومرور از یک سمت انجام میشود که این کار با فعال کردن سنسور بخش ورود یا خروج انجام میشود ) .

یکی از زیباترین و کم هزینه ترین مدل های درب اتوماتیک شیشه ای که معمولا در طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود ، درب اتوماتیک شیشه ای مدل لولایی است زیرا همان درب شیشه ای سکوریت معمولی تک لنگه یا دو لنگه است که اتوماتیک شده است .یکی از ویژگی های درب شیشه ای لولائی این است که میتوان بدون نیاز به تعویض درب آن را اتوماتیک کرد و این مسئله برای ساختمان هائی که بازسازی شده اند بسیار کاربرد دارد . این دربها بصورت تک لنگه یا دولنگه عرضه میشوند و هر لنگه با یک بازوی الکترومکانیکی کار میکند . این دربها برای مکان هائی با تردد کم و یا یک طرفه مناسب بوده و استفاده از آن برای مکان های پرتردد مناسب نمی باشد . همچنین لازم بذکر است که درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دارای سیستم ایمنی ضد برخورد هم می باشد که توسط این سیستم می تواند مانع در سر راه بسته شدن مسیر حرکت خود را تشخیص دهد. ضمنا درب شیشه ای لولایی قابلیت سازگاری با سیستم های کنترل تردد و ضد حریق را دارد که این خود یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نوع دربهای اتوماتیک می باشد. نحوه کار اپراتور این نوع درب بدین صورت است که در اپراتوری که به روی درب نصب شده است، با جمع شدن اهرم های موجود بر روی هم، درب باز شده و با باز شدن آن اهرم ها، درب بسته می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نوع پیشرفته ی دربهای اتوماتیک کشوئی می باشد . در درب شیشه ای کشویی یک لته متحرک در هر طرف از درب شیشه ای وجود دارد یعنی عابر در جلوی خود یک یا دو لته درب می بیند که به طرفین می رود ولی درب شیشه ای تلسکوپی عابر در هر سمت دو لته درب می بیند که به دو طرف متحرک هستند بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول حداقل از شش قسمت یا لته درب تشکیل می شود. معمولا یکی از لته ها در سمت راست و لته دیگر در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار می گیرد و دو لته در سمت راست روی لته ثابت راست و دو لته در سمت چپ روی لته ثابت چپ متحرک هستند. روال باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نیز بدین صورت است که درب بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب شیشه ای، لته متحرک اول که در مرکز ورودی قرار گرفته است حرکت کرده و روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی لته ثابت حرکت کرده و جمع می شوند و طبق این روال ، ورودی برای رفت و آمد افراد باز می شود. توجه داشته باشید که تفاوت عمده درب شیشه ای تلسکوپی با درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در این است که دو سوم از عرض ورودی می تواند مورد استفاده برای عبور و مرور قرار گیرد که این خود مزیتی است که باعث می شود این نوع درب برای ساختمانهایی که نیاز به ورودی بیشتر برای عبور افراد و بار دارند مناسب تر باشد. لازم بذکر است که درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می تواند به صورت سه لته نیز نصب گردد. در این حالت یک لته ثابت است و در یک سمت ورودی (راست یا چپ) نصب شده و دو لته دیگر متحرک بوده و هر دو به یک سمت و روی این لته ثابت جمع می شوند به این نوع از درب اصطلاحا درب شیشه ای تلسکوپی یک طرفه گویند. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی قابلیت کار در حالت های مختلفی را دارد که عبارتند از: حالت تمام باز( تمام عرض دهنه برای مسیر عبور و مرور استفاده میشود )، حالت تمام بسته یا قفل( عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی نیاز نبوده و با تنظیم درب میتوان تا استفاده مجدد درب را به حالت قفل نگه داشت )، حالت نیمه باز( برای جلوگیری از هدر رفت انرژی میتوان با تنظیم سنسور فقط نیمی از ورودی درب قابل استفاده باشد ) ، حالت اتوماتیک ( حرکت معمول و عادی درب ) و حالت حرکت یکطرفه ( با فعال کردن سنسور بخش خروج و یا ورود عملا عبور از یک سمت درب شیشه ای انجام خواهد شد ).

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی زاویه ای در واقع همان درب شیشه ای کشویی است که بجای حالت مستقیم ۱۸۰ درجه به حالت زاویه دار مثلا زاویه ۹۰ درجه نصب می گردد. در واقع می توانید این نوع درب شیشه ای زاویه ای را دو تا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی عادی در نظر بگیرید که به حالت زاویه دار نسبت به هم نصب شده و هر دو درب با یک اپراتور اصلی کار میکنند. در درب شیشه ای زاویه ای، لته های ثابت در طرفین و لت های متحرک در مرکز قرار داده می شوند و بگونه ای نصب می شوند که لته ها در مجاورت یکدیگر یک زاویه ایجاد می کنند البته محدودیت خاصی در این زاویه وجود ندارد، ولی به طور کلی این زاویه می تواند بین ۹۰ تا ۱۷۵ درجه باشد. چون این درب ها در نوع زاویه دار است ، بنابراین امکان کنترل و نصب حسگر خطی مستقیم وجود ندارد و به همین دلیل باید از حسگر مایکروویو برای تشخیص حرکت و موانع استفاده شود. در این نوع درب ها بدلیل زاویه دار بودن طبعا فضای کمتری به نسبت درب کشویی عادی خطی اشغال شده که این خود یکی از محاسن این نوع درب ها می باشد. بنابراین درب های شیشه ای مثلثی برای ورودی ساختمانهایی که با کمبود فضا مواجه اند و یا ورودی ساختمان هایی که در کنج یا زاویه قرار دارند بسیار مناسب است. البته می توان از این نوع درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان هایی که معماری آن ها بصورتی انجام شده که زاویه های متعددی دارند و یا ساختمانهایی که نیاز به ایجاد تنوع و زیبایی بسیار مدرن و چشم گیر دارند استفاده نمود. همچنین درب شیشه ای زاویه ای می تواند از ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخل ساختمان نیز جلوگیری کنند و ضمنا زاویه و جهت باز شدن درب نیز این قابلیت را دارد که با توجه به نوع ساختمان و ویژگی های خاص آن به داخل یا خارج از ساختمان انجام شود.

درب اتوماتیک شیشه ای دارای خصوصیات و مزایای زیادی است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:
  • نصب آسان و تنظیمات پیشرفته درب شیشه ای
  • امکان تغییر مدت زمان باز ماندن یا بسته ماندن درب شیشه ای تاشو
  • باکس کنترل تنظیمات پیشرفته و مونیتور برای نمایش خطاها
  • دارای قابلیت قفل امنیتی برای کنترل پنل دستگاه
  • خلاص کن دستی با حالت استفاده از داخل و خارج درب
  • دارای قابلیت قفل حفاظتی در شب
  • سیستم دیجیتالی که می تواند با سیستم ساختمان هوشمند BMS ارتباط برقرار کند
  • وجود انواع برندهای معتبر در تولید موتور درب شیشه ای تاشو
  • دارا بودن هنگرهای ضد سایش برای بیشتر شدن عمر درب شیشه ای تاشو
  • دارا بودن سیستم هوشمند تشخیص موانع و افراد در هنگام عبور
  • سیستم کاملا ماژولار و دیجیتالی و تنظیمات جامع
  • دارای قابلیت تنظیم دقیق سرعت باز شدن و بسته شدن درب
  • دارای شارژر و باطری اضطراری برای استفاده در زمان قطع برق
  • قابلیت انکدر Encoder در موتور درب شیشه ای تاشو برای ایجاد امنیت بیشتر اشخاص در هنگام برخورد با درب
  • بدون نیازی به استابلایزر و کاملا مقاوم در برابر نوسانات برق شهر
  • دستگاه مجهز به نوار لاستیکی بین کاور و اپراتور می باشد که برای جلوگیری از لرزش و صدا کاربرد دارد
  • دارای کاور مخصوص دو طرفه
  • اتصال به قفل الکتریکی دولنگه برای ایجاد کردن امنیت بیشتر
  • دارای سنسورهای مایکروویو برای تشخیص افراد و موانع با قابلیت تنظیم دقیق
  • دارای طراحی زیبا و همچنین داشتن طرحهای مختلف و اشغال کمترین فضا جهت نصب دستگاه درب شیشه ای تاشو
  • وجود قطعات با بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی
  • قطعات درب اتوماتیک شیشه ای به دو بخش الکتریکی و مکانیکی تقسیم می شوند :
الف - قطعات الکتریکی درب شیشه ای:
اپراتور درب شیشه ای: مجموعه ای از قطعات مکانیکی و الکتریکی که در بالای درب شیشه ای است و باعث حرکت و فرمانهای درب می شود.
کنترل باکس: کنترل باکس یا مرکز کنترل مدار فرمان که تمامی دستورات را بوسیله ریموت یا کی پد دیجیتال یا سلکتوری و چشم های IN DOOR و OUT DOOR دریافت و به موتور انتقال میدهد .کنترل باکس دارای یک صفحه کلید دستی یا دیجیتال و یا ولومی است که تنظیماتی مانند میزان بازشو ،سرعت بازشدن ،سرعت بسته شدن ،مدت زمان باز ماندن و . . . را دریافت و در حافظه خود به صورت دایم ثبت میکند .
کلید تعیین وضعیت: این قطعه وضعیت های مختلف حرکتی و غیرحرکتی را برای اپراتور سیستم تعیین می کند.
چشمی و سنسور : دو نوع مختلف با استفاده های متفاوت دارد : چشم BA که به کله عقابی معروف است و عملکردی دایره شکل دارد . نوع دوم سنسور چشم پرده ای است که قیمتی به مراتب بالاتر از BA دارد البته بخاطر عملکرد منحصر به فرد خود که همانطور که از نامش پیداست به صورت خطی عمل میکند و همین نوع عملکرد چشم پرده ای باعث چلوگیری از باز شدن بیهوده متعدد و کمترین هدر رفت انرژی در درب اتوماتیک میشود .
قطعات مکانیکی درب شیشه ای:
ریل : که از جنس آلومینیوم سخت و با مقطع ضد سایش و در بر گیرنده تمامی قطعات درب اتوماتیک است . ریل معمولا با رنگ آنادایز (نقره ای) عرضه میشود ولی برحسب سلیقه کارفرما میتوان با تغییر رنگ کوره ای ،آن را با نما و محیط هم سو کرد .
کاور: تمامی قطعات درب اتوماتیک در آخر بوسیله یک کاور هم رنگ پوشیده میشوند که این کار خود چند دلیل دارد :حفظ ظاهر و کامل کردن زیبایی درب شیشه ای اتوماتیک از دید بیننده و دومین عامل حفاظت از قطعات درب اتوماتیک در برابر ضربه ، گرد و خاک ، سرقت و . . .
موتور درب شیشه ای:بخش ایجاد نیروی محرکه برای حرکت لته های درب شیشه ای است و دو مارک دانکر و براشلس آلمان از معروفترین مارک ها هستند.موتورهای درب اتوماتیک در دو نوع انکودر دار و ساده در دسترس هستند .
فولی هرزگرد: برای حرکت تسمه این قطعه ضروری است و نقطه مقابل موتور و در دیگر طرف ریل بسته میشود دور رفت و برگشت موتور و هنگرها را بوسیله تسمه کامل میکند . هرزگرد دارای یک پیچ ریگلاژ است که به واسطه آن میتوان میزان آزاد بودن تسمه را کنترل کرد .
تسمه: برای انتقال نیروی حرکتی موتور به فلکه و سپس حرکت درب ها است.
تسمه گیر: این قطعه برای اتصال تسمه به هنگرها می باشد.
بست یا براکت تسمه گیر: این قطعه یک واسط بین تسمه و تسمه گیر می باشد.
قفل مگنت درب: برای قفل کردن لته های درب در هنگام بسته بودن کامل می باشد.
شیشه سکوریت: در هر درب شیشه ای از شیشه سکوریت ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر نشکن و کاملا شفاف استفاده میشود .شیشه سکوریت استفاده شده در درب شیشه ای اتوماتیک با آلومینیوم فریم و یا قاب گرفته میشود .
فریم دور شیشه ها نیز در رنگهای متعددی تولید و به عرصه ظهور میرسند که غالبا رنگ سفید بیشترین استفاده را دارد .
فریم ها: برای قاب فریم دور شیشه سکوریت و نگهدارنده شیشه کاربرد دارد .رنگهای فریم عبارتند : نقره ای ،دودی ،شامپاینی ،قرمز و . . .البته در مکان هایی مثل نمایشگاه، لابی ،هتل و … که دکوراتیو می باشند از فریم استیل طلایی ویا فریم نقره ای آیینه ای و گاهی خشدار نیز استفاده می شود .
لاستیک دور شیشه: برای محافظت شیشه از ضربه خوردن توسط فریم های دور آن است.
لاستیک بین درب ها: برای جلوگیری از ایجاد صدا هنگام بسته شدن درب ها
هنگر: یا غلتکها که وظیفه نگه داشتن لت های متحرک شیشه ای را دارند که بوسیله تسمه دنده شانه ای به موتور متصل و با توجه به حرکت موتور لت ها را به حرکت در می آورند .

نحوه کارکردن درب اتوماتیک شیشه ای

باز و بسته شدن درب اتوماتیک با کمک شناسائی به موقع چشم های الکترونیکی است که بر روی این دربها استفاده میشود ، انواع چشم هائی که بر روی این درب استفاده میشود را در بخش بعدی بیشتر خواهیم شناخت :

سنسورهای چشمی و حرکتی

بیشتر دربها با دو نوع سنسورهای چشمی یا سنسورهای تشخیص حرکت کار می کنند، این سنسورها که در دو طرف درب قرار می گیرند با شناسایی افراد، مکانیزم باز و بسته کردن درب را انجام می دهند.در این نوع سنسورها، حرکت توسط یک پرتو مایکروویو ۱۰٫۵ گیگاهرتز و توسط آنتنی که بر روی هر درب اتوماتیک و در جهت رو به پایین و به سمت خارج نصب میشود، شناسایی میشود. این سنسور کاملا کارآمد است ولی یک نقطه ضعف عمده دارد؛ این سنسورها فقط میتوانند حرکت را تشخیص دهند. بنابراین فردی که ایستاده و یا فرد سالخورده ای که بسیار آرام راه میرود ممکن است توسط سنسور شناسایی نشود و میتواند به حادثه منجر شود.

سنسور فشار

یکی دیگر از انواع سنسور درب اتوماتیک سنسور فشار است. این حسگرها با اعمال فشار به آنها فعال می شوند. این نوع دربها با استفاده از یک منطقه بزرگ که در جلو و پشت و درب قرار می گیرد بعنوان یک مقیاس وزن عمل می کنند و اگر وزنی بیش از حد وزن مجاز روی سنسورها قرار گیرد درب باز می شود. همچنین سنسورهای فشار می توانند بعنوان سنسور ثانویه در درب اتوماتیک مورد استفاده قرار گیرند به نحوی که اگر سنسور اولیه آسیب ببیند سنسور فشار فعال می شود.

سنسور مادون قرمز

نوع دیگر سنسورها سنسور مادون قرمز است.سنسور مادون قرمز با استفاده از فن آوری مادون قرمز برای باز کردن درب مورد استفاده قرار می گیرد این سنسورها قادر به تشخیص تغییر درجه حرارت نیز می باشند و وقتی دمایی نزدیک به دمای بدن یک انسان را حس می کنند درب را باز می کنند، سنسورهای مادون قرمز معمولا بعنوان حسگر اولیه در سیستم دربهای اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند.

درب اتوماتیک واقعا چطور باز میشود؟

پس از اینکه سنسورها حضور فردی را تشخیص میدهند، کار باز و بسته شدن درب اتوماتیک شروع میشود. سنسورها به یک سری درایو الکترونیکی متصل هستند که از طریق یک درایو کمکی و یا چرخ دندانه دار به پانلهای درب اتوماتیک متصل میشوند. درایو کمکی توسط تسمه های لاستیکی، عملیات باز و بسته شدن و حرکت درب اتوماتیک را تنظیم میکنند.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقیو قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عوامل موثر بر شکست فروشگاه اینترنتی

سه شنبه 15 بهمن 1398
14:14
bagher




مدیران فروشگاه های اینترنتی برای توسعه محصولات و افزایش سود پا به این عرصه گذاشتند. اما بازی در صحنه تجارت الکترونیک بدون آگاهی از جو بازار فعلی و پیش گویی بازار آینده ممکن است به شکست بخورد. ما در اینجا به تجربیاتی که فروشگاه های اینترنتی در کسب و کار خود داشته اند می پردازیم و برآنیم تا از تجربیات آنها پلی برای موفقیت دیگر فروشگاه های اینترنتی بسازیم.
1. سرمایه گذاری
شما برای کسب و کار خود نیاز به یک سرمایه گذاری مناسب دارید. تا سرمایه گذاری نکنید نمی توانید درآمدی داشته باشید. حال این سرمایه گذار می تواند یک فرد خارجی باشد و یا اینکه ممکن است یکی از نزدیکان و آشنایان شما باشد.
2. فقدان استراتژی مناسب
بسیاری در این اندیشه هستند که با راه اندازی یک وب سایت درآمد سرشاری را نصیب خود خواهند کرد. اما تجربه نشان داده است که چه بسیار شرکت های بزرگی بوده اند که به شکست رسیده اند. بنابراین وجود یک برنامه منسجم در رابطه با انتخاب مشتریان، بازار، کانال های توزیع محصولات و همچنین مزیت های رقابتی استراتژی اطلاق می گردد. در واقع داشتن یک وب سایت برای کسب و کار یکی از استراتژی ها محسوب می گردد.
3. یکنواختی در کسب و کار
انسان ها دنبال تفاوت هستند و متفاوت عمل کردن را دوست دارند. اگر شما برای کسب و کار خود از افراد دیگر تقلید کنید مجبورید تا هزینه و انرژی زیادی را برای رقابت با آنها بگذارید. شما با متفاوت عمل کردن به راحتی می توانید بدرخشید و زمان زیادی را برای تبلیغات نخواهید گذاشت.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


4. پشتکار و صبر
بسیاری از افرادی که برای یک کسب و کار اینترنتی اقدام می کنند صبر اندکی دارند و انتظار دارند تا در زمان کمی به درآمد زیادی دست یابند. صبر و پشتکار در کسب و کارهای اینترنتی دو عامل مهم برای به ثمر نشستن زحمات شما می باشد.
5. موقعیت شناسی
یکی دیگر از دلایلی که به شکست کسب و کارهای اینترنتی منجر می شود این است که همه افراد به دنبال فرصت هایی با سود آوری بالا هستند اما به این نکته کمتر توجه دارند که آیا شرایط و ملزومات حرکت در این مسیر را در اختیار دارند یا خیر.
6. نادیده گرفتن تکنولوژی
برای تولید درآمد در این فضا فقط راه اندازی یک وب سایت کافی نمی باشد و باید از دیگر تکنولوژی های روز مانند شبکه های اجتماعی استفاده نمود. جدایی از تکنولوژی روز جدایی از مخاطبان و مشتریان می باشد.
7. فقدان آموزش مناسب
بسیاری از کارآفرینان در زمینه کسب و کار خود شناخت کافی را ندارند و به عوامل گوناگون تاثیر گذار در این زمینه شناختی ندارند. آغاز یک کسب و کار آنلاین بدون آموزش و ارتقای مهارت ها شما اگر از مهارت و دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید می توانید با افراد خبره مشورت کنید.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی

سه شنبه 15 بهمن 1398
14:11
bagher


هنگامی که شما برای تجارت خود تصمیم به ایجاد یک وب سایت می کنید جذب مشتری از طریق سایت عاملی مهم برای افزایش فروش خود به شمار می رود. روش های زیادی برای افزایش فروش اینترنتی از طریق اینترنتی وجود دارد ولی نکته ای که حائز اهمیت است تبدیل بازدیدکننده به مشتری می باشد. هدف ما در این مقاله بالا بردن میزان بازدید سایت و افزایش اعتماد و رضایت مخاطبین شما می باشد. در ادامه به چند مورد از عواملی که به بالا رفتن فروش سایت شما کمک خواهد کرد می پردازیم:

1. بهینه سازی طراحی گرافیکی

زمان لود شدن یک سایت تأثیر زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. هنگامیکه سایت شما دیر لود می شود کاربران کم حوصله به ترک سایت شما اقدام می کنند و از دست دادن کاربران به منزله از دست دادن مشتریان آینده می باشد. یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت، شرکت وب می باشد و با ارائه مشاوره در این زمینه می تواند سایت ایده آل شما را طراحی نموده و همچنین با بکارگیری بهینه سازی سایت به افزایش بازدیدکنندگان سایت شما کمک نمایند.

2. قابلیت نمایش در مرورگرهای مختلف

هر کدام از مرورگرها طبق دستورالعمل متفاوتی که برای کدهای نوشته شده سایت دارند سایت را نمایش خواهند دارد. پر استفاده ترین مرورگرها فایرفاکس، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر می باشند. اگر سایت شما قابلیت نمایش در هر یک از این مرورگرها را نداشته باشد میزان کثیری از بازدید کنندگان خود را از دست خواهید داد که به این میزان می توانید کاربران موبایل و تبلت را نیز اضافه کنید.

3. جلب اعتماد مشتریان

اکثر مشتریان در موقع خرید اینترنتی اولین نکته ای که توجه می کنند قابل اعتماد بودن سایت می باشد و اعتماد مشتریان به سایت شماست که منجر به خرید اینترنتی آنها خواهد شد. برای اعتماد سازی در مشتریان خود می توانید با کسب مجوز نماد اعتماد الکترونیک و قرار دادن آن در صفحه اصلی سایت و همچنین استفاده از درگاه امن الکترونیک روند اعتماد سازی در بین مشتریان خود را تسریع کنید.

4. محتوای تاثیر گذار

محتوای سایت خود را با مقالات علمی و فنی غنی سازی کنید. کاربران با دیدن محتوای نامناسب شما را فردی غیر متخصص در زمینه کاری خود می پندارند. ایجاد محتوای مناسب در زمان تبلیغات نیز نقش مهمی را در موفقیت یا عدم موفقیت شما بازی خواهد کرد. در زمان نوشتن محتوای سایت خود نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • جلب توجه: عناوین خود را با استفاده از تکنیک های بزرگ کردن متن، تعجبی و یا سوالی کردن عنوان توجه مخاطب را جلب کنید.
  • علاقه مند کردن: با استفاده از زمینه های مختلف علاقه مخاطبین خود را به سایت برانگیزید.
  • جزئیات: اطلاعات کامل و شفافی از محصولات خود در سایت قرار دهید بطوریکه بازدیدکننده برای دریافت اطلاعات بیشتر مجبور به جستجو در اینترنت و سر زدن به سایت های دیگر نباشد.

5. آموزش رایگان: شما می توانید با راه اندازی بخشی در سایت برای ارائه مقالات و ویدئوهای آموزشی رایگان مخاطبین را قانع کنید که به محصولات و خدمات شما نیازمند هستند. وب سایت شما محلی برای تعامل موثر با کاربران شما باشد.

6. استفاده از نظرات مشتریان سابق: بخشی را برای نمایش رضایت کاربران سابق خود در نظر بگیرید. این موضوع باعث خواهد شد که مشتریان سابق تاثیر مثبتی بر بازدیدکنندگان بگذارند و علاوه بر افزایش اعتمادسازی می توانند در زمینه خرید محصولات نیز از آنها راهنمایی بگیرند.

7. افزایش ترافیک سایت

برای افزایش ترافیک سایت شما باید دو استراتژی را به کار ببرید اولاً جذب مخاطبین جدید دوماً دوباره سر زدن مخاطبین به سایت. کاربران برای دوباره سر زدن به سایت شما باید دلیلی داشته باشند سعی کنید که به صورت مستمر برای بازدیدکنندگان خود مطالب تازه ای تهیه کنید.

8. تبلیغات به روز

همواره برای تبلیغات محصولات خود همگام با شیوه های جدید و به صورت حرفه ای عمل کنید و در این زمینه نظر متخصصین امر را در نظر بگیرید.

9. کاهش ریسک: سعی کنید عوامل ریسک مشتری را کاهش دهید. ارائه ضمانت نامه به مشتری یکی از عوامل کاهنده ریسک مشتری می باشد. این ضمانت نامه مشتریان بالفعل شما را افزایش خواهد داد.

10. پاسخگویی آنلاین در ایجاد مشتری بالقوه به بالفعل تاثیر زیادی دارد. شما با پاسخگویی آنلاین مشتری را در سایت خود نگه داشته و در همان لحظه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مخاطب خود قرار دهید.

امیدواریم که با ارائه این مقاله به بهبود فروش سایت شما و ایجاد تاثیر مثبتی در جهت ارتباط پایدار و مثبت با مشتریان خود گامی برداشته باشیم.


تبلیغات میان متنی/

یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی


استراتژی های قیمت گذاری بر محصولات اینترنتی


در میان همه مطالب گفته شده در مورد بازاریابی شاید مهمترین نکته گفته نشده قیمت گذاری محصولات باشد که بیشترین تأثیر را در چه در جذب مشتری و انتخاب و وفادار ماندن مشتری تاثیر دارد. بسیاری از افراد که با ناآگاهی در این وادی گام بر میدارند و در این تفکر اشتباه هستند که با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به سود سرشاری دست می یابند باید گفت که کوکورانه در این وادی گام برداشتن همانا در چاه شکست افتادن را به همراه خواهد داشت. یکی از دانش هایی که در این زمینه مهم است دانش لازم و استراتژی مناسب برای قیمت گذاری محصولات می باشد.


قیمت گذاری

قیمت گذاری فرآیندی مستمر برای کالا و خدمات است. این قیمت گذاری در برخی مواقع ممکن است متأثر از شرایط بازار، هزینه حمل و نقل، و موارد جانبی دیگری نیز قرار بگیرد. در کل هدف از قیمت گذاری حداکثرسازی سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و بسیاری از عوامل دیگر می باشد.

هدف خود را از درآمدزایی تعیین کنید

در اولین گام برای قیمت گذاری این است که هدف خود را از قیمت گذاری تعیین کنید و اینکه برای قیمت گذاری برای محصولات خود به هزینه های جانبی هم توجه دارند. شاید یکی از بدترین استراتژی های قیمت گذاری این است که بخواهیم هزینه های جانبی را از فروش محصولات جبران کنیم باید بدانید که محصولات خود را در چه زمانی و به مشتریانی بفروشید.


اولویت بندی کسب و کار

در کسب و کار شما چیزهایی که اهمیت بیشتری دارند را اولویت بندی کنید. در بسیاری از نمونه های کسب و کار ترویج محصول در بین مشتریان اهمیت دارد و بعد از اینکه محصول به مشتریان معرفی کردید و جای خود را در بین مصرف کنندگان باز کرد یکباره قیمت محصول را افزایش خواهند داد. این استراتژی برای محصولاتی انحصاری خوب می باشد اما این نوع از استراتژی قیمت گذاری را نمی توان برای همه محصولات به کار برد.
در قیمت گذاری محصولات عوامل زیر را حتما مدنظر قرار دهید:

  • مشتری

مشتری در قیمت گذاری از اهمیت زیادی برخوردار است. مشتریان شما از چه قشری هستند؟ چقدر قدرت خرید محصولات شما را دارند؟ در واقع شناخت مشتری تأثیر مستقیمی بر قیمت گذاری دارد.

  • هزینه های جانبی

هزینه های جانبی کسب وکار مانند هزینه های طراحی و پشتیبانی سایت، بازاریابی، خدمات، هزینه های کارمندان و... را در قیمت گذاری محصولات خود دخیل کنید.

  • جایگاه خود در بازار

جایگاه کسب و کار خود رادر بازار بسنجید. رفتار رقبا را در نظر داشته باشید. قیمت های محصولات و فروش محصولات خود را بسنجید و از مشتریان در مورد قیمت گذاری محصولات خود نظرخواهی کنید. گاهی که قیمت ها پایین است مشتریان به شک می افتند و از خرید کردن امتناع می کنند و در این شرایط لازم است که کمی قیمت محصولات خود را افزایش دهید. هرگز به یکباره قیمت محصولات خود را افزایش ندهید که تاثیر منفی بر ذهنیت مشتری خواهد گذاشت.

  • کاهش قیمت محصولات

اگر می بینید که مشتریان شما کاهش یافته اند و این کاهش به علت بالا بودن قیمت محصولات شما می باشد به یکباره قیمت را کاهش ندهید و از طرق مختلف مانند تخفیف آخر هفته و کالای پیشنهادی استفاده کنید.

استراتژی های قیمت گذاری

1. قیمت گذاری تبعیضی
همانطور که از نام این نوع از قیمت گذاری پیداست قیمت های متفاوت برای افراد متفاوت براساس تمایل آنها به خرید اعلام می کنند.
2. قیمت گذاری براساس تخفیف
در این روش فروشنده می تواند با توجه به میزان تقاضا و حجم فروش محصولات خود میزانی را تخفیف دهد. در این روش مشخص می شود که خریدار چه میزان برای خرید یک محصول تقبل می کند و برای تعداد بیشتر چقدر حاضر است پرداخت کند.
3. قیمت گذاری دوبخشی
این نوع از قیمت گذاری شامل دو بخش است. بخشی که دارای قیمت ثابت می باشد و بخش دیگر که با توجه به میزان خرید متغیر می باشد.
4. قیمت گذاری بسته ای
دو نوع استراتژی بسته ای وجود دارد: بسته های خالص و یکدست و بسته های مختلط. در بسته بندی خالص محصولات یک شرکت بخشی از آن بسته را درکنار محصولات قبلی شرکت به فروش می رساند و خریدار مجبور به خرید کل بسته می باشد. اما در بسته های مختلط محصولات هم به صورت تکی و هم به صورت بسته ای عرضه می شوند که قیمت کل بسته ارزانتر از قیمت تک تک محصولات می باشد.
5. تبعیض قیمتی با توجه به زمان
این نوع از قیمت گذاری که شیوه ای شناخته شده نیز می باشد به این صورت است که در زمانیکه محصولی به بازار ارائه می شود از قیمت بالایی برخوردار است و مشتریانی که زمان دستری به محصول بر قیمت آن ارجحیت دارد نسبت به خرید آن اقدام می کنند اما پس از مدتی که از عرضه آن گذشت از قیمت محصول کاسته خواهد شد و مشتریانی که برای آنها قیمت کمتر ارجحیت دارد نسبت به خرید آن اقدام می کنند.
6. قیمت گذاری دیوانه وار
شرکت ها در این روش با کاهش قیمت به دنبال کسب تقاضای چشمگیری برای محصول خود هستند. شرکت ها به دلایل مختلف این نوع از قیمت گذاری را اتخاذ میکنند ممکن است به دلیل فروش بالای محصولات خود در یک مقطع زمانی باشد و یا اینکه بررسی رفتار مشتریان هنگام عرضه محصول جدیدی باشد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقیو قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مراحل اجرای یک استارتاپ

سه شنبه 15 بهمن 1398
14:08
bagher


در ابتدا باید تعریفی از استارتاپ داشته باشیم تا بتوانیم مراحل رشد را در آن متذکر شویم .

استارتاپ نوعی کارآفرینی مدرن است. امروزه جوانان زیادی را که ایده های بزرگ در ذهن دارد و مایل هستند آن را پرورش دهند مرحله به مرحله در فرایندی که استارت اپ نامیده میشود ، قدم میگذارند.
استارت آپ فعالیتی است که قسمتی از آن بر پایه فناوری است. اما هر کسب و کاری که مبتنی بر فناوری های اطلاعات و ارتباطات است، لزوماً یک استارت آپ نیست، با این وجود همه استارت آپ‌ها به نوعی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های مرتبط استفاده میکنند تا رشد خوبی درکنار رقبای خود داشته باشند. در هر صورت نعریفی جامع و دقیق بنا به نظریه پژوهش گران استارتاپ یک سازمان موقت است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرارپذیر و مقیاس پذیر در یک مدت زمان مشخص بوجود آمده است.

مراحل راه اندازی استارتاپ

مراحل یک استارتاپ را بدانیم

حال برای اینکه بتوانیم در این مدل کسب کار و ایده ذهنی موفق باشیم باید مراحلی را طی کنیم این مانند یک بازی می ماند وقتی شما مرحله ایی را تمام نکردید نمیتوانید مرحله بعد را شروع کنید و واقعا دراین مسیر باید صبور و پر حوصله باشید . در زیر چند مرحله مهم را با هم مرور میکنیم.

مرحله ایده پردازی و باز کردن مساله:

زمانی که هیچ چیزی جز کاغذ و قلم در دست و ایده و طرحی در ذهن نداریم اصطلاحا این مرحله را ایده یا کشت گوییم. در اغلب موارد در این حالت، تیم تعدادشان کم است که بیشتر وقت‌ خود را صرف ایده‌پردازی، مطالعه بازار و شناسایی نیاز مشتریان بالقوه می‌شود. معمولا افراد موسس این تیم اکثرا خود مشغول کار درجایی دیگر هستند و برای رسیدن به آرمان های شغلی و ایده های خود ساعاتی را به این کار اختصاص میدهند.
در مرحله باز کردن ایده , ایده پردازان تلاش می‌کنند با فضای ایجاد یک کسب و کار نوپا آشنا شده و به ایجاد ارتباط‌های لازم برای تشکیل تیم اولیه بپردازند.

مرحله کاشتن ایده و مساله:

در این مرحله که از ایده نتایجی گرفتیم و برنامه هایی در جهت رشد ایده ریختیم ،حال تصمیم داریم از حالت پلان های روی کاغذ و تخته وایت بردمان در بیاییم و کمی شروع کنیم نهال خود را پرورش دهیم. یه مدل را بصورت آزمایشی در بازار دلخواه که برنامه آن را از قبل ریختیم عرضه میکنیم البته این فقط برای آنالیز است.

مرحله یک استارتاپ( تولد )

این مرحله فراتر از مرحله قبل است و عملا میتوانیم آنالیز هایی که در مرحله اول انجام داده ایم را بعد از بررسی و نتایج و بازار هدف و گروه مشتریان ، کار خود را استارت کنیم . در این مرحله ما دیگر مشتری رایگان و آزمایشی نداریم در این مرحله میتوانیم پول دربیاوریم و مشتریان را جدی محسوب کنیم.

مرحله وسط ( رشد استارتاپ)

در این مرحله بازار هدف هنوز خیلی وسعت پیدا نکرده ولی محصول یا خدمت شناخته شده است درسته درآمد هنوز به سودآوری نرسیده است اما با هدف و نداشتن یاس و نا امیدی به زودی مرحله بلوغ و درآمد زایی خواهید رسید دراین مرحله سازمان فکری شما سازماندهی شده و شما کاملا با برنامه پیش میروید.

مرحله بلوغ استارتاپ:

هر کسب و کاری هر استارتاپی و هر فعالیتی مرحله ایی از اوج و بلوغ را در جلو روی خود دارد و این مرحله ایی است که شما وایده ذهنیتان به درختی برزگ و پرمیوه تبدیل شده است.این همان مرحله سودآوری است


با توجه به پتانسیل بالای نیروی جوان و فعالی که در ایران وجود دارد و همچنین دانش اینترنتی که بین جوانان ایران وجود دارد، در صورتی که افراد بتوانند از مربیان باتجربه در کنار خود استفاده کنند و تلاش لازم را در جهت رشد ایده های خود داشته باشند، ایران می تواند به یکی از قطب های منطقه و جهان در زمینه استارتاپ های اینترنتی تبدیل شود.


تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.


جذب سرمایه گذار برای استارت آپ ها


در اغلب موارد سرمایه گذاران به دنبال دلیل محکمی برای اطمینان از سرمایه گذاری هستند و در ضمن استارت آپ تازه کار شما هنوز قابلیت های خود را به سرمایه گذاران بخوبی نشان نداده است و اکثر سرمایه گذاران ترجیح می دهند سرمایه خود را بر روی ایده های تست شده صرف کنند.

وجه اشتراکی اکثر استارت آپ هایی که شکست خورده اند نبود سرمایه مالی بوده است. در اغلب موارد سرمایه گذاران به دنبال دلیل محکمی برای اطمینان از سرمایه گذاری هستند و در ضمن استارت آپ تازه کار شما هنوز قابلیت های خود را به سرمایه گذاران بخوبی نشان نداده است و اکثر سرمایه گذاران ترجیح می دهند سرمایه خود را بر روی ایده های تست شده صرف کنند. بنابراین اگر شما فردی تازه کار هستید و به دنبال جذب سرمایه گذار می گردید ما در این مقاله ما پیشنهادهایی به منظور جذب سرمایه گذار ارائه می دهیم:
1. توصیفات عددی داشته باشید
توصیفات عددی و نموداری دیدی بهتر به سرمایه گذار خواهد داد. سعی کنید نموداری از چشم انداز کاری آینده خود ارائه بدهید. سرمایه گذاران دوست دارند بدانند که به ازای سرمایه ای که خرج می کنند چه مقدار برایشان سوددهی خواهد داشت. برای سرمایه گذاران اطلاعاتی که جذابتر هستند را ارائه نمائید.
2. بیان ماهیتکسب وکار
برای سرمایه گذار خود مشکلی که دلیلی برای راه اندازی کسب وکار شما شده را بیان کنید و در مورد اینکه کسب وکار شما خیلی از مشکلات را از بین خواهد برد و مفید واقع خواهد شد توضیح دهید.
3. نامگذاری مناسب
برای کسب و کار خود نامی وزین انتخاب کنید. نامی که برای کسب وکار خود تعیین می کنید باید برایآفرین کسب وکار شما ارزش آفرین باشد. نام کسب و کار می تواند ترغیب کننده برای سرمایه گذاری باشد.
4. شفاف سازی مسیر حرکت
به سرمایه گذار خود مسیر راهی که قرار است برای کسب و کار خود طی کنید را بیان کنید. در این نقشه باید مراحل مختلف و مشکلات احتمالی مسیر و موانع را به روشنی بیان کنید.
5.از آشنایان شروع کنید
برای جذب سرمایه گذار به سراغ افرادی بروید که بیشترین آشنایی را با شما دارند. همواره فرهنگ و اخلاق سرمایه گذاران را در نظر داشته و اگر افراد جدید اخلاق متمایزی با گروه قبلی دارند از همکاری با آنها سرباز بزنید.
6.تبلیغات
برای کسب و کار خود به تبلیغات بپردازید. اما همواره به یاد داشته باشید تبلیغات برای هر کسب و کاری متفاوت از کسب وکار دیگر خواهد بود. تبلیغی که برای محصولات صنعتی مفید است ممکن است برای محصولات غذایی کاملاً نامناسب باشد.
7. امنیت
سرمایه گذاران نیاز به احساس امنیت دارند که این احساس با تعامل درست شما و اعتماد سازی بدست می آید. به سرمایه گذاران خود تضمین دهید که طبق برنامه از پیش تعیین شده در حرکت هستید.
8. بستن قرارداد
در تنظیم قرارداد کاری خود سهل انگاری نکنید و قبل از عقد قرارداد با وکیل و آشنا به مسائل تجارت مشورت کنید. در تنظیم قرارداد هیچ جای شبهه ای باقی نگذارید و تمام موارد را بدون ابهام بیان کنید.

امیدواریم مطالبی که بیان کردیم به عنوان راهنمای مفیدی به منظور جذب سرمایه گذار برای کسب و کار شما باشد و با جذب سرمایه مناسب بتوانید استارتاپ خود را توسعه دهید، در پایان در نظر داشته باشید که سرمایه در صورتی که از طریق راه مناسب در یک کسب و کار هزینه نشود، نه تنها مشکلات آن را حل نخواهد کرد بلکه به مشکلات آن اضافه خواهد کرد و بدهکاری برای استارتاپ بوجود می آورد بنابراین در نحوه هزینه آن نیز باید دقت لازم بعمل بیاید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقیو قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / صنعت امنیت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]