Triple Stream در دوربین مداربسته / دوربین مقاوم در برابر خوردگی هایک ویژن

شنبه 9 مرداد 1400
10:47
bagher

Triple Stream در دوربین مداربسته

Triple-Stream-در-دوربین-مداربسته-به-چه-معناست؟,,

فناوری پخش چند جریانه یا Multi stream در ابتدا در DVR های برند هایک ویژن ارائه شد و از آن به منظور دسترسی و مشاهده تصاویر در نظارت از راه دور استفاده می گردد. در حال حاضر نیز از آن در DVRها، NVR ها و دوربین های مداربسته IP در تمامی برندهای مختلف استفاده می شود.

مفهوم Stream چیست؟

به منظور فهم بهتر ابتدا با معنی استریم آشنا می شویم از لحاظ لغوی Stream به معنای جریان است و اصطلاحا به خروجی تصویر در دوربین های مداربسته تحت شبکه استریم یا جریان گفته می شود. اغلب دوربین مداربسته دارای تکنولوژی Dual Stream هستند. این دوربین ها دارای دو خروجی تصویر هستند که هر کدام دارای کیفیت تصویر خروجی متفاوتی هستند. یکی از جریان ها دارای کیفیت بالاتری است و از آن جهت پخش تصاویر در سیستم نظارت اصلی و از دیگری برای اهداف نظارت از راه دور یا پخش زنده استفاده می شود.

Triple Stream در دوربین مدار بسته

تکنولوژی Triple Stream فناوری جدیدتری است که این امکان را به کاربر می دهد تا از سه خروجی تصویر به طور همزمان بهره ببرد. این تکنولوژی می تواند به طور همزمان سه جریان ویدئویی مختلف را ارائه دهد و کاربر می تواند تصاویر را در سه گیرنده یا دستگاه مختلف(مانیتور اصلی، لپ تاپ، موبایل و ...) مشاهده نماید. هر جریان یا استریم دارای یک یا چند ویژگی و نقش مشخص و جداگانه است که هر کدام با توجه به وضوح تصویر، Frame rate و Bit-rate متفاوتی دسته بندی می گردند:

  • جریان نخست دارای رزولوشن و وضوح تصویر بالاتری بوده و نرخ فریم کاملی (Full frame) دارد. از این جریان برای پخش تصاویر در سیستم نظارت اصلی استفاده می شود.
  • در جریان دوم تصاویر با وضوح پایین تری ارائه می شوند و از آن می توان در اهداف نظارتی دیگر مانند مشاهده تصاویر بر روی تلفن همراه استفاده کرد.
  • جریان سوم رزولوشن متغیری داشته که می تواند بالا، کم و یا متوسط باشد و برای اهداف مختلفی استفاده گردد.


پکیج دوربین مداربسته دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته نمایندگی هایک ویژن


دوربین مقاوم در برابر خوردگی (Anti Corrosion) هایک ویژن

دوربین مقاوم در برابر خوردگی (Anti Corrosion) هایک ویژن از نوع بولت می باشد و جهت تصویر برداری در محیط های مرطوب، نقاطی که خطر طوفان شن، طوفان نمک، مه شدید، بارش شدید باران و برف و … مناسب می باشد و با استفاده از استانداردهای فنی و مکانیکی خاص خود بهترین کیفیت تصویر را از صحنه ارائه می دهد.

برخی از مهمترین ویزگی های این دوربین عبارتند از:

  • ال ای دی دید در شب جهت تصویر برداری با کیفیت بالا در شب و محیط های کم نور.

  • طراحی شده بر اساس استاندارد روز دنیا به لحاظ مواد و کیفیت ساخت به گونه ای که در محیط های دارای فاکتورهای خورندگی مانند نمک، رطوبت، برف و مه و… کارایی خود را حفط می کند.

  • نصب و راه اندازی آسان توسط مشتریان.

  • تصویر برداری با کیفیت عالی در محیط مرطوب مانند محیط های ساحلی و دریایی در دراز مدت ( تست شده).

  • دارا بودن استاندارد های کیفیت مواد تشکیل دهنده جهت مقابله در برابر خوردگی هایی از قبیل گرد و غبار، شن، نمک، یخ، برف باران و مه.

  • رزولوشن دو مگا پیکسل فول اچ دی جهت تصویر برداری مناسب مطابق استاندارد های دوربین مدار بسته.

  • این دوربین هایک ویژن در دو نوع لنز تهیه و تولید می شود، مدل اول با فاصله کانونی 8-16 میلیمتر و نوع دوم دارای فاصله کانونی 11-40 میلیمتر می باشد که یکی جهت تصویر برداری در محیط های کوچک و دیگری جهت تصویر برداری در محیط های وسیع کاربرد دارد.

  • برد ال ای دی دید در شب 100 متر برای لنز 11-40 میلیمتر و 50 متر برای لنز 3.8-16 میلیمتر( ال ای دی های دید در شب بصورت هوشمند بوده و تصویر برداری در شب را با بهترین کیفیت ممکن توسط دوربین امکان پذیر می نماید)

  • پشتیبانی از استاندارد IP67 جهت مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت در بالاترین سطح ممکن برای یک دوربین مدار بسته.

  • سطح بیرونی این دوربین از استیل 316L تولید شده که بیشترین مقاومت در برابر مواد خورنده مانند نمک و رطوبت را دارا می باشد.



[ بازدید : 320 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / صنعت امنیت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]