عوامل موثر بر افزایش فروش اینترنتی

سه شنبه 15 بهمن 1398
14:11
bagher


هنگامی که شما برای تجارت خود تصمیم به ایجاد یک وب سایت می کنید جذب مشتری از طریق سایت عاملی مهم برای افزایش فروش خود به شمار می رود. روش های زیادی برای افزایش فروش اینترنتی از طریق اینترنتی وجود دارد ولی نکته ای که حائز اهمیت است تبدیل بازدیدکننده به مشتری می باشد. هدف ما در این مقاله بالا بردن میزان بازدید سایت و افزایش اعتماد و رضایت مخاطبین شما می باشد. در ادامه به چند مورد از عواملی که به بالا رفتن فروش سایت شما کمک خواهد کرد می پردازیم:

1. بهینه سازی طراحی گرافیکی

زمان لود شدن یک سایت تأثیر زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. هنگامیکه سایت شما دیر لود می شود کاربران کم حوصله به ترک سایت شما اقدام می کنند و از دست دادن کاربران به منزله از دست دادن مشتریان آینده می باشد. یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت، شرکت وب می باشد و با ارائه مشاوره در این زمینه می تواند سایت ایده آل شما را طراحی نموده و همچنین با بکارگیری بهینه سازی سایت به افزایش بازدیدکنندگان سایت شما کمک نمایند.

2. قابلیت نمایش در مرورگرهای مختلف

هر کدام از مرورگرها طبق دستورالعمل متفاوتی که برای کدهای نوشته شده سایت دارند سایت را نمایش خواهند دارد. پر استفاده ترین مرورگرها فایرفاکس، گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر می باشند. اگر سایت شما قابلیت نمایش در هر یک از این مرورگرها را نداشته باشد میزان کثیری از بازدید کنندگان خود را از دست خواهید داد که به این میزان می توانید کاربران موبایل و تبلت را نیز اضافه کنید.

3. جلب اعتماد مشتریان

اکثر مشتریان در موقع خرید اینترنتی اولین نکته ای که توجه می کنند قابل اعتماد بودن سایت می باشد و اعتماد مشتریان به سایت شماست که منجر به خرید اینترنتی آنها خواهد شد. برای اعتماد سازی در مشتریان خود می توانید با کسب مجوز نماد اعتماد الکترونیک و قرار دادن آن در صفحه اصلی سایت و همچنین استفاده از درگاه امن الکترونیک روند اعتماد سازی در بین مشتریان خود را تسریع کنید.

4. محتوای تاثیر گذار

محتوای سایت خود را با مقالات علمی و فنی غنی سازی کنید. کاربران با دیدن محتوای نامناسب شما را فردی غیر متخصص در زمینه کاری خود می پندارند. ایجاد محتوای مناسب در زمان تبلیغات نیز نقش مهمی را در موفقیت یا عدم موفقیت شما بازی خواهد کرد. در زمان نوشتن محتوای سایت خود نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • جلب توجه: عناوین خود را با استفاده از تکنیک های بزرگ کردن متن، تعجبی و یا سوالی کردن عنوان توجه مخاطب را جلب کنید.
  • علاقه مند کردن: با استفاده از زمینه های مختلف علاقه مخاطبین خود را به سایت برانگیزید.
  • جزئیات: اطلاعات کامل و شفافی از محصولات خود در سایت قرار دهید بطوریکه بازدیدکننده برای دریافت اطلاعات بیشتر مجبور به جستجو در اینترنت و سر زدن به سایت های دیگر نباشد.

5. آموزش رایگان: شما می توانید با راه اندازی بخشی در سایت برای ارائه مقالات و ویدئوهای آموزشی رایگان مخاطبین را قانع کنید که به محصولات و خدمات شما نیازمند هستند. وب سایت شما محلی برای تعامل موثر با کاربران شما باشد.

6. استفاده از نظرات مشتریان سابق: بخشی را برای نمایش رضایت کاربران سابق خود در نظر بگیرید. این موضوع باعث خواهد شد که مشتریان سابق تاثیر مثبتی بر بازدیدکنندگان بگذارند و علاوه بر افزایش اعتمادسازی می توانند در زمینه خرید محصولات نیز از آنها راهنمایی بگیرند.

7. افزایش ترافیک سایت

برای افزایش ترافیک سایت شما باید دو استراتژی را به کار ببرید اولاً جذب مخاطبین جدید دوماً دوباره سر زدن مخاطبین به سایت. کاربران برای دوباره سر زدن به سایت شما باید دلیلی داشته باشند سعی کنید که به صورت مستمر برای بازدیدکنندگان خود مطالب تازه ای تهیه کنید.

8. تبلیغات به روز

همواره برای تبلیغات محصولات خود همگام با شیوه های جدید و به صورت حرفه ای عمل کنید و در این زمینه نظر متخصصین امر را در نظر بگیرید.

9. کاهش ریسک: سعی کنید عوامل ریسک مشتری را کاهش دهید. ارائه ضمانت نامه به مشتری یکی از عوامل کاهنده ریسک مشتری می باشد. این ضمانت نامه مشتریان بالفعل شما را افزایش خواهد داد.

10. پاسخگویی آنلاین در ایجاد مشتری بالقوه به بالفعل تاثیر زیادی دارد. شما با پاسخگویی آنلاین مشتری را در سایت خود نگه داشته و در همان لحظه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مخاطب خود قرار دهید.

امیدواریم که با ارائه این مقاله به بهبود فروش سایت شما و ایجاد تاثیر مثبتی در جهت ارتباط پایدار و مثبت با مشتریان خود گامی برداشته باشیم.


تبلیغات میان متنی/

یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی


استراتژی های قیمت گذاری بر محصولات اینترنتی


در میان همه مطالب گفته شده در مورد بازاریابی شاید مهمترین نکته گفته نشده قیمت گذاری محصولات باشد که بیشترین تأثیر را در چه در جذب مشتری و انتخاب و وفادار ماندن مشتری تاثیر دارد. بسیاری از افراد که با ناآگاهی در این وادی گام بر میدارند و در این تفکر اشتباه هستند که با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به سود سرشاری دست می یابند باید گفت که کوکورانه در این وادی گام برداشتن همانا در چاه شکست افتادن را به همراه خواهد داشت. یکی از دانش هایی که در این زمینه مهم است دانش لازم و استراتژی مناسب برای قیمت گذاری محصولات می باشد.


قیمت گذاری

قیمت گذاری فرآیندی مستمر برای کالا و خدمات است. این قیمت گذاری در برخی مواقع ممکن است متأثر از شرایط بازار، هزینه حمل و نقل، و موارد جانبی دیگری نیز قرار بگیرد. در کل هدف از قیمت گذاری حداکثرسازی سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و بسیاری از عوامل دیگر می باشد.

هدف خود را از درآمدزایی تعیین کنید

در اولین گام برای قیمت گذاری این است که هدف خود را از قیمت گذاری تعیین کنید و اینکه برای قیمت گذاری برای محصولات خود به هزینه های جانبی هم توجه دارند. شاید یکی از بدترین استراتژی های قیمت گذاری این است که بخواهیم هزینه های جانبی را از فروش محصولات جبران کنیم باید بدانید که محصولات خود را در چه زمانی و به مشتریانی بفروشید.


اولویت بندی کسب و کار

در کسب و کار شما چیزهایی که اهمیت بیشتری دارند را اولویت بندی کنید. در بسیاری از نمونه های کسب و کار ترویج محصول در بین مشتریان اهمیت دارد و بعد از اینکه محصول به مشتریان معرفی کردید و جای خود را در بین مصرف کنندگان باز کرد یکباره قیمت محصول را افزایش خواهند داد. این استراتژی برای محصولاتی انحصاری خوب می باشد اما این نوع از استراتژی قیمت گذاری را نمی توان برای همه محصولات به کار برد.
در قیمت گذاری محصولات عوامل زیر را حتما مدنظر قرار دهید:

  • مشتری

مشتری در قیمت گذاری از اهمیت زیادی برخوردار است. مشتریان شما از چه قشری هستند؟ چقدر قدرت خرید محصولات شما را دارند؟ در واقع شناخت مشتری تأثیر مستقیمی بر قیمت گذاری دارد.

  • هزینه های جانبی

هزینه های جانبی کسب وکار مانند هزینه های طراحی و پشتیبانی سایت، بازاریابی، خدمات، هزینه های کارمندان و... را در قیمت گذاری محصولات خود دخیل کنید.

  • جایگاه خود در بازار

جایگاه کسب و کار خود رادر بازار بسنجید. رفتار رقبا را در نظر داشته باشید. قیمت های محصولات و فروش محصولات خود را بسنجید و از مشتریان در مورد قیمت گذاری محصولات خود نظرخواهی کنید. گاهی که قیمت ها پایین است مشتریان به شک می افتند و از خرید کردن امتناع می کنند و در این شرایط لازم است که کمی قیمت محصولات خود را افزایش دهید. هرگز به یکباره قیمت محصولات خود را افزایش ندهید که تاثیر منفی بر ذهنیت مشتری خواهد گذاشت.

  • کاهش قیمت محصولات

اگر می بینید که مشتریان شما کاهش یافته اند و این کاهش به علت بالا بودن قیمت محصولات شما می باشد به یکباره قیمت را کاهش ندهید و از طرق مختلف مانند تخفیف آخر هفته و کالای پیشنهادی استفاده کنید.

استراتژی های قیمت گذاری

1. قیمت گذاری تبعیضی
همانطور که از نام این نوع از قیمت گذاری پیداست قیمت های متفاوت برای افراد متفاوت براساس تمایل آنها به خرید اعلام می کنند.
2. قیمت گذاری براساس تخفیف
در این روش فروشنده می تواند با توجه به میزان تقاضا و حجم فروش محصولات خود میزانی را تخفیف دهد. در این روش مشخص می شود که خریدار چه میزان برای خرید یک محصول تقبل می کند و برای تعداد بیشتر چقدر حاضر است پرداخت کند.
3. قیمت گذاری دوبخشی
این نوع از قیمت گذاری شامل دو بخش است. بخشی که دارای قیمت ثابت می باشد و بخش دیگر که با توجه به میزان خرید متغیر می باشد.
4. قیمت گذاری بسته ای
دو نوع استراتژی بسته ای وجود دارد: بسته های خالص و یکدست و بسته های مختلط. در بسته بندی خالص محصولات یک شرکت بخشی از آن بسته را درکنار محصولات قبلی شرکت به فروش می رساند و خریدار مجبور به خرید کل بسته می باشد. اما در بسته های مختلط محصولات هم به صورت تکی و هم به صورت بسته ای عرضه می شوند که قیمت کل بسته ارزانتر از قیمت تک تک محصولات می باشد.
5. تبعیض قیمتی با توجه به زمان
این نوع از قیمت گذاری که شیوه ای شناخته شده نیز می باشد به این صورت است که در زمانیکه محصولی به بازار ارائه می شود از قیمت بالایی برخوردار است و مشتریانی که زمان دستری به محصول بر قیمت آن ارجحیت دارد نسبت به خرید آن اقدام می کنند اما پس از مدتی که از عرضه آن گذشت از قیمت محصول کاسته خواهد شد و مشتریانی که برای آنها قیمت کمتر ارجحیت دارد نسبت به خرید آن اقدام می کنند.
6. قیمت گذاری دیوانه وار
شرکت ها در این روش با کاهش قیمت به دنبال کسب تقاضای چشمگیری برای محصول خود هستند. شرکت ها به دلایل مختلف این نوع از قیمت گذاری را اتخاذ میکنند ممکن است به دلیل فروش بالای محصولات خود در یک مقطع زمانی باشد و یا اینکه بررسی رفتار مشتریان هنگام عرضه محصول جدیدی باشد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقیو قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / صنعت امنیت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تکنولوژی / اخبار تکنولوژی . دوربین مدار بسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]